Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg går fast hver fjerde uke og steller neglene. Legger gelish-lakk. Jeg har lange, sterke, fine negler som aldri knekker- og da mener jeg aldri. Rett før jul fikk jeg time hos en annen enn hun jeg pleier å gå til. Allerede samme kveld knakk den første neglen, dvs den fliset seg via et hakk på midten og når jeg filte forplantet bare sprekken seg slik at jeg måtte klippe neglen helt ned slik at det gjorde vondt. Tre negler til har lidd samme skjebne og jeg har nå klippet alle helt ned. Betalte 1000 kr (300 mer enn hun jeg pleier å gå til tar) og jeg er selvsagt meget misfornøyd. Men ville dere klagd? Kommer vel ingen vei siden jeg ikke akkurat kan bevise at det var pga henne at alle neglene knakk? Min teori er at hun filte neglen for tynn oppå og at hun ikke filte tuppene godt nok slik at der var små ujevnheter som gjorde at de knakk. Anonymous poster hash: 19e03...b68
Kliko Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Klart det. Du har betalt for en tjeneste som ikke leverer. Men du bør ikke vente lenge før du klagerda:-)
LeTwinsA Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 mener at der jeg gjorde det, var det 14 dagers garanti på shellac ...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 mener at der jeg gjorde det, var det 14 dagers garanti på shellac ... Men her er jo lakken like fin, men alle neglene har knekt. Hi Anonymous poster hash: 19e03...b68
LeTwinsA Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 mener at der jeg gjorde det, var det 14 dagers garanti på shellac ... Men her er jo lakken like fin, men alle neglene har knekt. Hi Anonymous poster hash: 19e03...b68 Hadde klaget likevel....
Regina_George Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Ville skrevet en mail og beskrevet situasjonen, vært hyggelig, men likevel gitt tydelig uttrykk for hvor misfornøyd du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå