Gå til innhold

Baby som plutselig ikke vil sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg noen har noen geniale tips til meg her.

Vi har et lite knøtt på 4 mnd som har sovet godt om natten de to siste mnd. Hun har sovnet litt etter 19:00, og sovet til 08:00 på morgenen. Hun har da spist 2-3 ganger i løpet av natten, men egentlig sovet seg gjennom ammingen.

Vi har mått jobbe for å få henne til å skappe av og sovne på kvelden, men hun har de siste to mnd sovnet i løpet av 20-30 min hvis jeg har strøket på henne og holdt henne i hånden.

Men nå er det tydeligvis slutt på dette. Hele den siste uken har hun vært et mareritt å legge. Vi kan kjapt bruke 2 - 3 timer på det. Jeg ser at hun er stup trøtt, men sove skal hun jammen meg ikke...

Hun vræler når hun er på vei til å sovne, men tar vi henne opp så er hun blid som en sol. Så akkurat nå sitter hun i tripp trapp stolen sin å koser seg masse, og bare smiler... :)

(Vi ga opp og måtte ha middag.... :P)

Så, noen lure tips for å få henne til å finne roen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun ca 19 uker? ;) Maaange barn (min inkl) har sånne perioder ved 19 og 26 ukers alder :) God dokumentert! "Wonder weeks" på engelsk, utviklingssprang på norsk. Får trøste deg med at det går over i løpet av en uke eller to :)

Anonymous poster hash: 9a180...721
Skrevet

Hun er 18 uker ja... :D

Og takk for tipset, da skal jeg lese meg opp på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...