Modesty Blaise. Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Nå håper jeg noen har noen geniale tips til meg her. Vi har et lite knøtt på 4 mnd som har sovet godt om natten de to siste mnd. Hun har sovnet litt etter 19:00, og sovet til 08:00 på morgenen. Hun har da spist 2-3 ganger i løpet av natten, men egentlig sovet seg gjennom ammingen. Vi har mått jobbe for å få henne til å skappe av og sovne på kvelden, men hun har de siste to mnd sovnet i løpet av 20-30 min hvis jeg har strøket på henne og holdt henne i hånden. Men nå er det tydeligvis slutt på dette. Hele den siste uken har hun vært et mareritt å legge. Vi kan kjapt bruke 2 - 3 timer på det. Jeg ser at hun er stup trøtt, men sove skal hun jammen meg ikke... Hun vræler når hun er på vei til å sovne, men tar vi henne opp så er hun blid som en sol. Så akkurat nå sitter hun i tripp trapp stolen sin å koser seg masse, og bare smiler... (Vi ga opp og måtte ha middag.... ) Så, noen lure tips for å få henne til å finne roen igjen?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Er hun ca 19 uker? Maaange barn (min inkl) har sånne perioder ved 19 og 26 ukers alder God dokumentert! "Wonder weeks" på engelsk, utviklingssprang på norsk. Får trøste deg med at det går over i løpet av en uke eller to Anonymous poster hash: 9a180...721
Modesty Blaise. Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2013 Hun er 18 uker ja... Og takk for tipset, da skal jeg lese meg opp på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå