Gå til innhold

Barnefar har nesten ikke hatt samvær med barnet etter han fikk seg ny dame. Er det ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det blitt slik at han avlyser og avlyser, fordi de skal gjøre ting sammen. Er det greit?

Anonymous poster hash: e8dc6...18c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke.... hadde bestilt time til mekling

Skrevet

Nei, det er ikke greit. Ring familievernkontoret og be om råd. Og - snakk med ham om problemet først, om du ikke har gjort det.

Skrevet

Man kan ikke tvinge en far til samvær, men en far kan tvinge seg til samvær... Forstå det den som kan....

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke greit! Huff stakkars unge! Bestill mekling på FVK! Stakkars unge som gleder seg til å være sammen med pappaen sin og så blir det avlyst gang på gang på:-( For en dritt ...

Anonymous poster hash: 201f1...cac

Skrevet

Samme problem her :( Etter 1 år ga jeg opp og barnet har ikke sett far på over 2 år nå. Far har fått ny baby også så nå nytter det ikke å snakke til ham engang. Bare trist :(

Anonymous poster hash: 6cbe0...b97
Skrevet

Har det på akkurat samme måte. Han flyttet til en annen by, og bryr seg svært lite om barnet han har. Han tror han straffer meg, men det er dessverre ikke meg det går ut over...Synd at sånt skjer :(

Anonymous poster hash: 7c091...e87

Skrevet

Han sier bare at vi er voksne nok til å ordne opp i dette selv. Kan jo ikke stole på han da. 

Skrevet

Hvis jeg skal ting med mine folk, er han typen til å ikke stille opp fordi han skal ødelegge for meg. Så han kommer ikke til å følge opp samværsavtale, når han ikke har gjort det til nå. 

Skrevet

Jeg vokste opp med en far som bare hadde tid til meg 1 gang per kjæreste for å vise meg frem, og mellom bruddene til de ulike damene. Det er ikke bra. Man føler seg ikke spesielt betydningsfull. Gjør det du kan for å få far til å forstå det.

Anonymous poster hash: eaae8...321

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke ok. Har aldri skjønt meg på de som setter andre foran egne barn, kommer aldri til å skjønne det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...