sug lut Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Skive grovt brød, stikkelsbærsyltetøy og brie-skiver, en skive oppå, og INN i toastjernet med seg!! Endret 30. desember 2013 av sug lut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 HAr meg en elsk med Walther just nu jeg. Gull.
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Det fikk unektelig min kveldskos, bestående av saltstenger og melkesjokolade til å høres fantasiløst og blæh ut. Jeg er veldig glad i brie og daddel, men stikkelsbærsyltetøy bør kanskje prøves? Uansett: signe maten!
Musemorbr / Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har spist en stor skål med nøtter. Jeg liker ikke nøtter, men tydeligvis er det ei i magen min som gjør det. Må bare føye seg da.
prekæs Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Dagens elsk er fornøyelsen av å se husets minste se på "stælken Gundersen" på youtube. Opptil flere ganger. Vi leter etter gamle sketsjer innimellom og denne lo han så han ristet av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå