Gå til innhold

kan jeg bruke vanlig grønnnsåpe til skylling av rompa ved forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså lage grønnsåpevann med helt vanlig grønnsåpe og skylle med en sprøyte inn i rompa?

noen som vet fremgangsmåten?

Anonymous poster hash: 9e9bc...d24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 20274...4f5
Skrevet (endret)

Oj , det må du ikke gjøre ,, om du trenger hjelp kjøp mini klyx på apoteket

Endret av #Ariadne#
Skrevet

Nei. For gudsskyld ikke. Kunn klyster.

Er det på deg selv?

Anonymous poster hash: 0ebc0...9f1

Skrevet

har allerede spruta det oppi der. 60 ml ble det. nå er jeg spent :)

Skrevet

Happy shitting ;)

Anonymous poster hash: 24af8...2a2

Skrevet

Furunål bæsj er ikke å forakte.

Skrevet

Oi.. Grønnsåpe og tarmvegger er ikke gode venner grønnsåpa vil bryte ned slimhunnen, og du kan få hull i tarmene, da vil avføring renne ut i bukhulen. Om du skulle være så uheldig, vil du merke det raskt.

Anonymous poster hash: 7d609...432

Skrevet

Oi.. Grønnsåpe og tarmvegger er ikke gode venner grønnsåpa vil bryte ned slimhunnen, og du kan få hull i tarmene, da vil avføring renne ut i bukhulen. Om du skulle være så uheldig, vil du merke det raskt.

Nå tror jeg du overdriver litt. Hadde god effekt her, gitt. Kjente bæsjetrang etter to minutter, og det kom et lass med avføring. Føler meg tømt og lykkelig :)

Skrevet

Har du brevkurs i kjemi??

Skrevet

Oi.. Grønnsåpe og tarmvegger er ikke gode venner grønnsåpa vil bryte ned slimhunnen, og du kan få hull i tarmene, da vil avføring renne ut i bukhulen. Om du skulle være så uheldig, vil du merke det raskt.Anonymous poster hash: 7d609...432

Nå tror jeg du overdriver litt. Hadde god effekt her, gitt. Kjente bæsjetrang etter to minutter, og det kom et lass med avføring. Føler meg tømt og lykkelig :)Anonymous poster hash: 9e9bc...d24

Hehehe. Men det var godt ;)

Skrevet

Neste gang du trenger en tømming og ikke har apotekvarer for hånden, vil jeg anbefale et saltvannsklyster. Mye bedre for tarmen enn grønnsåpe kjøpt på butikken. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...