Gå til innhold

Elsker salg og er snart ferdig med neste års julepresanger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun til ungene, foreldrene mine og mannen min igjen og de venter jeg selvsagt med! Hurra!!

Anonymous poster hash: c5ecd...ad6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noen gamle julegaver i år. Sinnsykt kjedelig å ikke få byttet dem fordi byttekortet var gått ut på dato :(

Anonymous poster hash: 0aa7c...6c5
Skrevet

Smart :)

Anonymous poster hash: 8f880...7d4
Skrevet

Hvorfor bytte ?

Ingen i vår familie fikk en eneste gave som måtte byttes i år. Pleier ikke bytte ellers heller, med mindre str er helt bom. Men regner med hi har kontroll på det.

Skrevet

Kjedelig å handle julegaver nå da, som du skal gi neste år? 

Anonymous poster hash: d975f...d26
Skrevet

Hvordan vet du hva folk ønsker seg, et år i forveien?

Anonymous poster hash: ba0cd...110

Skrevet

Har tenkt tanken selv, men barn forandrer jo interesse hele tiden, så det som er inn nå er jo mest sannsynlig ikke inn om et år..

Anonymous poster hash: 89992...3aa

Skrevet

Hvorfor bytte ?

Ingen i vår familie fikk en eneste gave som måtte byttes i år. Pleier ikke bytte ellers heller, med mindre str er helt bom. Men regner med hi har kontroll på det.

Fikk blandt annet  håndklær med "hans" og "hennes" på og en genser i størrelse M.

Vi ble skilt i august og jeg passer ikke størrelse M.

Skrevet

Får man noe som ikke passer eller man ikke vil ha, så får man gi det til fretex da. Føles det ikke godt å GI??? En gave er en GAVE, ikke en bestilling!! Takknemligheten er nesten død....

Skrevet

Får man noe som ikke passer eller man ikke vil ha, så får man gi det til fretex da. Føles det ikke godt å GI??? En gave er en GAVE, ikke en bestilling!! Takknemligheten er nesten død....

Jeg gir gaver jeg tror vil glede mottaker, jeg da.

Skrevet

Så du ville faktisk blitt takknemlig for håndklær merket "han" og "henne" dersom du nylig var skilt? Finnes vel knapt en mindre omtenksom gave..

Skrevet

Så du ville faktisk blitt takknemlig for håndklær merket "han" og "henne" dersom du nylig var skilt? Finnes vel knapt en mindre omtenksom gave..

Mistenker at pakken ble pakken inn i butikken og glemt hva det var. Ble ganske klein stemning da jeg åpnet pakken. Hånddukene ble igjen hos farmor og farfar ;)

Skrevet

Hvor har du handlet på salg? Hvilke butikker?

Anonymous poster hash: ddab0...784
Skrevet

Jeg har og startet på julegavene til 2014.

Har ei venninne som sa hu ønska seg juleserviset som Nille har ført. Nå var det 2 for 1. Så da var jeg ferdig med julegaven til henne. Bet 300 kr, og er jo en gave til 600. Hun får og en nisse til bursdagen sin, det ønsker hun seg.

Kjøpt til ene datteren hennes, to topper/bh. de var på salg, og hun ønsker seg veldig slike.

Skal ut med min svigermor første uka i jan, da kjøper vi alltid julegaver :) Hvert år. Er tradisjon.

Da kjøper jeg til hennes bonus barn, de gir vi til for 50 kr, og det er ikke lett å finne noe til den prisen, men på salg finner man masse!

Kjøper og en del julepynt og nisser til mamma, hu er like nissete som meg!

Ellers kjøper jeg til svoger og svigernner, de samler på Porsgrunn porselen serviset nisser. Det er det 70% på etter jul, vi gir og 200 kr til hverandre, men får da en gave opp til 800 kr, for da den summen vi gir.

De får flotte gaver , og jeg er fornøyd med gaven jeg gir!

Skrevet

Fader så negative folk er her da. herlig med salg - elsker det også :) deilig å få unna litt julegaver også....

Skrevet

Greit nok det å handle på salg. Men hvis jeg hadde ønsket meg to topper nå i desember så tviler jeg på at jeg hadde villet ha dem om et år. Og anng servise på Nille. Kan du være sikker på at hun ikke kjøper det selv? Du har vel ikke fortalt henne hva hun får til neste jul?

Anonymous poster hash: 14c55...726

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...