Gå til innhold

Mannen dere er i et forhold med nå, er det han dere ønsker å dele resten av livet med?

Anbefalte innlegg

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Ja definitivt ! Ellers hadde jeg heller ikke vært i et forhold med han akuratt nå. Gidder ikke kaste bort tid på en manne jeg ikke tror jeg skal være sammen med resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i alle fall per dags dato. Om ti år kanskje svaret blir annerledes?

Skrevet (endret)

Ja selvfølgelig. Hva er ellers poenget? Jeg er ikke en som bare "har noen mens jeg venter" på den rette. Det er teit.

Vi har det så bra sammen og passer så bra sammen.

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Skrevet

Ja selvfølgelig. Var derfor jeg giftet meg med han og fikk barn med han.

Anonymous poster hash: 4bb01...2f0
Skrevet

Tja, har vel ikke noe valg, med tre barn og det hele. Har iallefall ikke noe ønske om mine, dine og våre-barn familie. Det er skrekken altså. Da lever jeg heller med en mann jeg er sånn halvveis fornøyd med. 

Anonymous poster hash: 37b1a...894
Skrevet

Ja. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg ikke vært skråsikker, det er noen områder som er litt problematiske. Men alt i alt fungerer vi godt, og barna våre skal vokse opp med både mamma og pappa så langt det er mulig. Vi skylder dem å jobbe for å ha det fint sammen.

Anonymous poster hash: 05d05...025

Skrevet

Ja. Har vært slutt noen ganger, og vi har begge hatt andre. Men vi har jobbet med oss selv og for forholdet. Nå har vi det bedre sammen enn noen gang, begge har fått rast fra seg og sexlivet er på topp. Det var helt dødt i en lang periode før det ble slutt sist gang. Har lett og lett etter kopier av han hele tiden når jeg har vært singel, men alle andre menn kan bare gå og legge seg. Han er definitivt mannen i mitt liv!

Anonymous poster hash: 5793d...56c

Kan jeg spørre:hvorfor døde sexlivet og hva gjorde at det tok seg opp igjen?

Anonymous poster hash: 8ea68...695

Skrevet

Vert gift i snart 4 år. (eg 22 å han 27) å me går i parterapi nå. Ser ud så de ikk hjelpe så nei eg ser ikk for meg å dele resten av mitt liv me han på dette tidspunktet.. Men ting kan bli bedre håper jeg.

Anonymous poster hash: 37915...3b3

Skrevet

Absolutt ikke. Skulle ønske jeg bare kunne gå

Skrevet

Ja:)

Anonymous poster hash: 58f7b...469

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Tja... Hadde jeg ikke sett en fremtid med han ville jeg nok ikke vært sammen med han.. Her er vel heller problemet om han vil bli gammel med meg da :-/

Skrevet

Ja. Jeg har absolutt hatt mine tvil i løpet av forholdet, men etter alle oppturer og nedturer kan jeg ikke se for meg et liv uten ham.

Vi er bestevenner og er hverandres familie på godt og vondt. Vi kan krangle så busta fyker og han har sider som irriterer vettet av meg, men når alt kommer til alt vet jeg at han alltid står på min side og at jeg kan stole på at han er der for meg.

Anonymous poster hash: 25494...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...