Gå til innhold

Ville dere sagt ja til å dra på hyttetur med et venner en mnd etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da altså med babyen og dens barn også

Anonymous poster hash: 1276e...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet!

Anonymous poster hash: ea404...353

Skrevet

Jeg hadde kost meg hjemme :)

Anonymous poster hash: 0d338...1fa
Skrevet

Det er i påskeferien og de har spurt om vi (meg, mannen, baby og storesøster) vil være med. De har barn på storesøsters alder og jeg ser for meg at de er ute og står ski mens jeg og babyen er inne og slapper av.

Skrevet

Om det er innlagt strøm og vann, grei hyttestandard og vei helt frem hadde jeg slått til.

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 56570...a64

Skrevet

Var på hyttetyr da babyen var 2 uker og det gikk veldig bra :)

Anonymous poster hash: a43b5...67c
Skrevet

Jeg hadde dratt!!

Har vært på påsketur med nyfødt baby (3 uker) på enkel standard hytte. Helt topp tur og hadde glatt gjort det igjen! Ble igjen på hytta da de andre gikk skiturer da, men de rastet ved hytta ;)

Anonymous poster hash: fc948...f2d

Skrevet

Med første barn: nei

Med andremann: ja, helt klart :)

Skrevet

Jepp:) koselig med hyttetur:) hvis det ikke er en komplisert fødsel da og helsen svikter..

Anonymous poster hash: de42f...961

Skrevet

Jeg hadde dratt. Vi hadde første turen på hytta 2 uker etter at knøttebøtt var født :)

Eller, som noen andre sa her, det hadde vært vesentlig med strøm, vann og vei helt frem.

Skrevet

Ja jeg ville dratt. :-)

Vi var på sommerferie når minste var 4 uker. Reiste til famile og til Sverige på hyttetur. Ingen problem og vi storkoste oss :-)

Skrevet

Nei, og spesielt ikke med babyens barn ;)

Anonymous poster hash: 1ccc2...726

Skrevet

Da altså med babyen og dens barn også

Hvis venneparet er innstilt på å bli vekket av barnegråt om natten og ikke blir sure for det, og hvis det hadde vært innlagt vann og strøm, så hadde jeg dratt. En lekekamerat til storesøsken er gull verdt med en nyfødt en, så kan hun leke ute og kose seg mens mor og baby er inne. Høres koselig ut :)

Anonymous poster hash: 7fcd2...d40

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt ja nå, men sett ann hvordan barnet var. Var på hyttetur når minsten var 2 mnd, og et gikk greit. Våknet bare to ganger på natta på den tida

Skrevet

Jeg ville ikke lovet det, vet aldri hvordan formen din er, tøff fødsel, sliten, baby som krever mye osv.

Selv kunne jeg absolutt dratt etter fødsel med nummer to, men ikke nr en, da var alt nytt og hadde ikke et større barn som krevde oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 3abd4...ece

Skrevet

Kommer an på:

Kan man kjøre helt til døra?

Varm hytte med god standard? (Må man fyre dersom man må stå opp med babyen på natta..)

Hvor stor er soverom? (Må man sove hele familien på et lite rom)

Hvor lytt er det? Sover de andre godt..?

Etter nærmere ettertanke...hadde nok ikke det.

Skrevet

Jeg ville sagt ja, med forbehold om mulighet for å trekke dere hvis dere ser at dere ikke har overskudd til å dra. Hvis de da heller vil invitere med nitten andre som er mer sikre, må det også være greit.

Anonymous poster hash: fdd27...7e2

Skrevet

babyer dør ikke av og komme seg ut. HYSTERI

Anonymous poster hash: 39e67...93b
Skrevet

Hyttestandard bra. Hytta varm når jeg kommer. Vei til hytta. Kort vei til nærmeste legevakt. Har jeg overskudd. Har jeg funnet meg til rette med den lille. OG er det en rolig koselig familietur så ja.

Anonymous poster hash: 8ee52...36b

Skrevet

Jeg hadde glatt blitt med så lenge formen min hadde vært bra og babyen ikke var plaget med kolikk etc:-)

Skrevet

Tenk hvis du går noen dager over termin og det hele ender med keisersnitt? Jeg hadde ikke lyst å reise på hyttetur 2-3 uker etter ks.

For babyen er det det samme hvor dere er. Den får seg mat varme og bleieskift uansett men for resten rundt babyen kan det være en større utfordring enn hjemme.

Skrevet

Ja, det hadde jeg. Men har aldri hatt noen vansker med barseltida:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...