Gå til innhold

Forlovet par fikk tidenes overraskelse av familie og venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk de vite at de skal gifte seg i morgen :hjerter_rundt::hjerte: :hjerte:

"Pål Laukli og forlovede Trude Mokkelbost fikk tidendes overraskelse fra sine venner mandag. Det de trodde skulle være et flott 70-årslag for far til Pål på Peppes Pizza, endte med at de fikk besøk fra venner fra nær og fjern, og samtidig beskjed om at i morgen skal de gifte seg"

http://www.ht.no/incoming/article8882429.ece

Anonymous poster hash: e596c...2f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :)

Anonymous poster hash: 1cf44...bcc
Skrevet

Kan ikke si jeg hadde hatt sansen for en slik type overraskelse.

Anonymous poster hash: fa2db...7ed

Skrevet

Fantastisk overraskelse om det er dette brudeparet selv ønsker.

Jeg selv hadde følt meg tatt skikkelig på senga, og følt meg snytt for pla leggingen av mitt eget bryllup. Jeg elsker nemlig å arrangere ting, og synes det er halve moroa...

Skrevet

Da hadde jeg blitt temlig irritert og gitt beskjed om at vi gjerne kunne ta en forlovelsesfest, men noe bryllup ble det ikke før vi selv ønsket det.

Anonymous poster hash: 034d0...25c

Skrevet

Jeg hadde drept noen hvis de hadde gjort dette mot oss...

Så er det vel en grunn til at vi ikke giftet oss i Norge, med kun 4 gjester tilstede :D

Skrevet

Jeg er ikke glad i å planlegge så for meg ville jeg blitt kjemperørt! Jeg ville blitt så utrolig glad for et slikt overaskelsesbryllup :)  Det kommer nok veldig ann på personene om de ville likt det eller ikke. 

Anonymous poster hash: 5519c...b6f
Skrevet

Selv om mange av dere hadde blitt sure og irriterte så like tydeligvis dette paret overraskelsen :)

HI

Anonymous poster hash: e596c...2f0
Skrevet

De som har arrangert dette kjenner dem sikkert godt nok til å vite at det blir satt pris på, vi er jo alle forskjellige. ;)

Jeg kjenner noen som fikk samme overraskelse en gang, de hadde vært forlovet i mange år, men uttalt at de nok ikke kom til å gifte seg likevel, fordi de orket ikke alt styret. Hvis de skulle gjøre det, så måtte det bli om noen arrangerte det for dem sa de. De fikk bryllupet og bryllupsreise i gave fra alle gjestene, og syntes det var helt topp.

Anonymous poster hash: cd017...8c6
Skrevet

Så koselig! Regner med at de er helt med på det siden de står frem i media med det:)

Anonymous poster hash: c644a...55b

Skrevet

Jeg hadde IKKE likt en slik overraskelse, men tviler på at vennene mine hadde laget noe slikt til meg. Er sikker på at paret det gjelder er mennesker som klarer å ta ting på sparket og at dem som kjenner dem vet hva slags mennesketyper de er. Blir helt sikkert kjempegøy:)

Anonymous poster hash: b8b3f...011

Skrevet

Kjenner den ene "arrangøren" og venner av både paret og vennegjengen igjen som er veldig oppegående og sosialt kompetente folk som sikkert ikke hadde arrangert dette om de ikke trodde det skulle bli positivt mottatt. Om jeg selv ville likt det er jeg ikke fullt så sikker på!

Bruden er over seg selv av begeistring så ser ut som overraskelsen falt i smak!

Anonymous poster hash: d9e0f...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...