Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Åssen er dette? Titter litt etter bilstol på nettet og kommer over mye rimelig, men merkene er ukjent for meg.. vil jo selvfølgelig ikke kjøpe noe som ikke er sikkert. Er det ok å kjøpe et ukjent merke så lenge det er godkjent? Anonymous poster hash: 1b280...fd2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Hvorfor ta sjansen? Det er barnet ditt sitt liv du gambler med. Anonymous poster hash: ca49c...a8a
Steget Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 jeg hadde ikke gjort det. når det gjelder bilsete kjøper jeg bare.kjente, godkjente og testede merker.
Gjest cd0da Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Vi gjorde det. Fant et rimelig på nettet av utenlandsk merke. Når vi fikk det følte vi at det var skikkelig utrygt! Virka tynt og dårlig. Vi sendte det tilbake samme dag og kjøpte et Britax istedet. Om du bor nærme grensa er det ofte tilbud på Britax med base på Nordby og det er i alle fall veldig trygge seter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå