Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Far har veldig lyst til å ha mulighet til å våre alene med babyen mens jeg og storesøster gjør ting alene. Han vil ta med lillesøster på trilletur mens jeg og storesøster sover lenge på morgenen og slike ting. Men hvordan blir det med melkeproduksjonen? Hvis babyen fint tar flaske og jeg har fått pumpet nok til at babyen har mat hjemme (eller får mme) og jeg pumper når babyen egentlig skulle hatt mat. Kan man Gjøre det på den måten? Anonymous poster hash: 3a3be...d4e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du venter i minst 3 mnd så kanskje det går. Du må uansett pumpe! Anonymous poster hash: 3c0b5...af3
Modesty Blaise. Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Her har hun fått flaske ca 1 gang i uken fra hun var rundt 1 mnd. Og iikkk, det har til og med vært mme!! Jeg tror man blir kjent med knøttet sitt, og ser hva som er ok eller ikke. Trøbler babyen veldig med å amme, så ville jeg nok ikke gitt flaske før ammingen var 100% på plass. Med en baby med så stor matlyst og god ammeteknikk som vi hadde, så klarte jeg ikke å se problemet
Lillababy Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Det er iallefall ein risiko for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå