Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg skal sende inn ny fotobok. Til nå har jeg brukt standardpapiret, men jeg ser jo at det er blast i forhold til fotopapiret som er i f.eks. veggkalenderen vi har. Selv med dette billigste alternativet kommer fotobøkene våre på over 1100 kr. Jeg bruker da CEWE fotobok som er 30x30 og 130 sider. Neste "oppgradering" ser ut til å være høyglanset papir. Det er fortsatt kostbart og kommer på over 1400 kr. Skulle jeg velge glanset fotopapir kommer den på nesten 1900 kr og er da kun på 98 sider. Har noen av dere bestilt med høyglanset papir? Er det vesentlig bedre enn standardarkene eller ville dere gått for fotopapiret? Jeg synes det blir veldig dyrt og jeg er ikke flink til å begrense meg på bilder... :-) Et annet alternativ er å velge et annet format. Jeg er i så fall veldig usikker på hvilket format jeg skal velge da jeg synes jeg får veldig mange bilder inn i albumet på 30x30. Hvor store er deres album? Trenger litt input for jeg klarer ikke bestemme meg :-) Anonymous poster hash: eb997...5b6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har bare brukt standardpapiret, synes det fungerer veldig bra i fotobok. Synes det blir litt rart å sitte og bla i fotopapir, det synes jeg passer bedre på enkeltbilder. Høyglanset vet jeg dessverre ikke noe om. Anonymous poster hash: 0a0ce...baf
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Takk. Du har kanskje rett i at det blir rart med fotopapir i fotobok. Kanskje jeg bare får gå for det vanlige papiret. Hvis ingen har noen erfaring med høyglanset papir? HI Anonymous poster hash: eb997...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå