Gå til innhold

hvordan få seg kjæreste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag?

Anonymous poster hash: 8611d...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettdating

Anonymous poster hash: aec01...eec
Skrevet

Finner du løsningen, så fortell ;)

Jeg har forsøkt nettdating. Traff Mannen.... men så fikk han panikk og 40-årskrise, og borte var han :(

Har prøvd å opprette ny profil, men er virkelig ikke motivert for det lenger.

Men som nr 2 sier så er nettdating faktisk en bra ting - lykke til, HI! :)

Anonymous poster hash: 58851...d5b
Skrevet

Lurer jeg på og. Jeg drikker ikke, går ikke på byen og har veldig lite nettverk. Og nettdating er ikke meg i det hele tatt, så det er ikke aktuelt. Eneste stedet jeg møter menn er i bhg ved henting og levering, og det er ikke akkurat et sted å flørte så.. Kommer til å være evig singel allerede i en alder av 27år :(

Anonymous poster hash: 28528...fdc

Skrevet

Jeg tror det er veldig tilfeldig hvor man treffer kjæresten sin. Jeg møtte min på en parkeringsplass!! :D Samboeren har mange venner som har funnet kjærester gjennom felles kjente osv. Nettverk kan være viktig, tenker jeg. Modern har prøvd nett-dating i maaange år. Jeg har ikke helt sansen for de mennene hun har funnet der i alle fall :D Men kan hende det er annerledes med yngre menn og damer enn 60-åringer! :) Masse lykke til alle sammen! Det er en mann der ute til dere også!

Skrevet

kjøp deg hund- det funket for meg. Da blir du lett kjent med folk.

Skrevet

Ja, det er sant! :) Smart tips!! :) Ev. lån en hund som du kan gå tur med! Alle vil snakke med folk med hund!

Skrevet

Ja, det er sant! :) Smart tips!! :) Ev. lån en hund som du kan gå tur med! Alle vil snakke med folk med hund!

(og de mennene som ikke vil snakke med deg når du er ute med hund, er ikke noe å spare på likevel!)

Skrevet

Jeg har sååå lyst på hund, men kan ikke nå pga økonomi. Vil ikke skaffe meg hund hvis jeg får for store problemer pga en uventet veterinærregning.

Jeg traff en mann tilfeldig ved sjøen i høst, vi pratet lenge sammen (han var egentlig der på jobb, også tilfeldig). Greier ikke helt å glemme ham, har greid å spore ham opp på facebook, men synes det er litt dumt å sende melding der....?! Og så er han fem år yngre... noe som nok stopper meg litt også, selv om vi er gamle nok til at det egentlig ikke betyr noe ;)

Men, jeg er litt feig etter å ha blitt såret av nettmannen sist....

Skrevet

Ta sjansen!! Du har ingenting å tape :)

Skrevet

Ta sjansen!! Du har ingenting å tape :)

Får se hva jeg gjør over nyttår ;)

Var ikke meningen å kuppe tråden din, HI!!!

Jeg har vurdert å melde meg på kurs hvor det er overvekt av menn. Fluebindingskurs - om ikke annet kan jeg lage julegave til noen fluefiskere jeg kjenner ;)

Eller klatrekurs, eller padlekurs.

Skrevet

Hvorhen i landet kommer du fra, alder, intr? Hvem vet?

Kanskje den neste lurer rundt her:)

Anonymous poster hash: 999ff...a15
Skrevet

Jeg har prøvd nettdating og møtte det jeg trodde var en fantastisk mann. Pratet mye hadde like verdier fantastisk kjemi og alt..så har han ett barn fra før og en eks han tydeligvis ikke er over på en måte. Så etterhvert som hun dgjorde ting i livet hans trakk han seg unna meg pg siden lille julaften har han så og si gitt meg silent treatment og jeg skjønner ingenting.

Mister helt håpet..

Hi

Skrevet

Få deg en hobby! Jeg har funnet mine ekser og mannen min gjennom frivillig arbeid i en organisasjon :) (Eneste minuset er at du gjerne finner deg en som bruker store deler av fritiden sin på organisasjonsarbeid... Noe som kan bli litt slitsomt i lengden, hvis du ikke er interessert selv ;) )

Anonymous poster hash: f8e6e...926
Skrevet

Jeg har prøvd nettdating og møtte det jeg trodde var en fantastisk mann. Pratet mye hadde like verdier fantastisk kjemi og alt..så har han ett barn fra før og en eks han tydeligvis ikke er over på en måte. Så etterhvert som hun dgjorde ting i livet hans trakk han seg unna meg pg siden lille julaften har han så og si gitt meg silent treatment og jeg skjønner ingenting.

Mister helt håpet..

Hi

Huff - menn som bare trekker seg unna og blir stille... det er dårlig tegn!

Etter min mening er det mangel på respekt og omtanke.

Har opplevd det samme...

Hvis han ikke er over eksdama, eller at han lar seg styre av henne, det er ikke gode tegn uansett.

Du fortjener bedre enn det han gjør mot deg nå!

Skrevet

Mister helt håpet..

Hi

Huff - menn som bare trekker seg unna og blir stille... det er dårlig tegn!

Etter min mening er det mangel på respekt og omtanke.

Har opplevd det samme...

Hvis han ikke er over eksdama, eller at han lar seg styre av henne, det er ikke gode tegn uansett.

Du fortjener bedre enn det han gjør mot deg nå!

Jeg vet jo jeg har blitt dumpet planen var han skulle komme hit men har ikke sagt at han ikke skulle eller noe.

Men føler jeg må ha svar fra han og han sier han skal ringe meg etter jeg endelig fikk en melding fra han men gjør han det..nei.

Hatt en helt forferdelig jul..

Skrevet

Lurer jeg på og. Jeg drikker ikke, går ikke på byen og har veldig lite nettverk. Og nettdating er ikke meg i det hele tatt, så det er ikke aktuelt. Eneste stedet jeg møter menn er i bhg ved henting og levering, og det er ikke akkurat et sted å flørte så.. Kommer til å være evig singel allerede i en alder av 27år :(

Hvorfor er nettdating uaktuelt? Hva med gjennom jobben eller begynn med trening eller en hobby

Anonymous poster hash: d1689...546

Skrevet
Jeg vet jo jeg har blitt dumpet planen var han skulle komme hit men har ikke sagt at han ikke skulle eller noe.

Men føler jeg må ha svar fra han og han sier han skal ringe meg etter jeg endelig fikk en melding fra han men gjør han det..nei.

Hatt en helt forferdelig jul..

Dust - idiot - drittsekkfakter i hvert fall!

Det å utebli nettopp i julen synes jeg er enda dårligere gjort. Håper du greier å hoste opp litt sinne overfor ham snart, for han har ikke noe rett å behandle deg på en slik måte!

Bestem deg for å leve som om han aldri har vært en del av livet ditt. Hvis han tar kontakt så har du planer. Sier han at dere skulle møtes, så sier du at siden han ikke lot høre fra seg så regnet du med at han ikke ville ha noe mer med deg å gjøre, og derfor har du lagt andre planer. Si at du tar for gitt at en kjærest holder kontakt og holder avtaler.

Klem til deg!

Skrevet

Finnes tydeligvis flere idiot menn ja

DRIT i de, glem de. Ikke sitt å vent på sms eller en tlf :)

Jeg blir gjerne med deg på sjekketur på byn :)

Hvor bor du hi??

Anonymous poster hash: b66cb...ef8

Skrevet

Må du ha en, da?

Hun må sikkert ikke ha - men hun ønsker seg tydeligvis en ;)

Jeg må heller ikke ha - men jeg ønsker meg virkelig, virkelig intenst en kjærest, en å dele livet med.

Må - nei. Ønsker veldig - ja :)

Men et greit spørsmål å stille - jeg overrasket meg selv i å svare nei for en del år siden. Men nå VIL jeg ha kjærest snart! :) Jeg vil det så inderlig at det nesten føles som jeg må - for jeg har gjort alt jeg vil alene og mer til, nå vil jeg dele tilværelsen med en mann.

Gjest Beatrix Potter
Skrevet

Nettdating er tingen!! Ja- en kommer til å finne seg i at 60 åringer som er voldsomt optimistiske og kontakter en og er meget pågående :3
Fant mannen i mitt liv på nettdating, NorgesDate. Og idag er vi samboere og forlovet :)

Skrevet

Må du ha en, da?

Jeg må ikke ha en men ønsker sterkt noen å dele livet med.

Skrevet

Finnes tydeligvis flere idiot menn ja

DRIT i de, glem de. Ikke sitt å vent på sms eller en tlf :)

Jeg blir gjerne med deg på sjekketur på byn :)

Hvor bor du hi??

Bor i arendal..

Fått melding om at han skal ringe meg ikveld...

Tårene har trillet hver dag denne uka pg nå har jeg vel fått ett klokkeslett pålår det er slutt for har mast litt pga det han har gjort. .

Skrevet

Jeg bor i Bergen :(

Lykke til, skjønne deg, hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...