me_87 Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 2 åringen har forsatt ikke helt skjønt at han ikke må ta på ting vi sier nei til,selv om vi klarer kort hvorfor. så han får ikke lov å holde stjerneskuddet alene nei. Har kjøpt inn 3 så får heller jeg stå med de mens han bare ser på.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Etter å ha sett stjerneskudd brenne ned på tre sekunder rett i hånden på han som tente dem, får ikke ungene sterneskudd. Han fikk store brannskader og måtte på sykehus. Anonymous poster hash: f1a9e...87d Uff! Jeg er livredd for sånt. Og jakker etc. kan sikkert plutselig ta full fyr. Kjipt av å alltid være den eneste engstelige. Håper jeg aldri trenger å si "hva sa jeg". Ungene får briller og hørselsvern på. Anonymous poster hash: c6c5f...a18
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har sertifikat i pyroteknikk klasse 2 (har aldri turt å bruke det - skummeeeelt!!) Ut i fra de tingene jeg vet om fyrverkeriet man får kjøpt til nyttår her i landet er mitt råd: Ikke kjøp det!! Og gi det iaf IKKE til ungene. Jeg hadde aldri turt å bruke det selv. Mye ustabilt og mye dårlig. Anonymous poster hash: ede63...7e6 Nå var det snakk om stjerneskudd da og ikke fyrverkeri. Anonymous poster hash: c20a4...4c8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har sertifikat i pyroteknikk klasse 2 (har aldri turt å bruke det - skummeeeelt!!) Ut i fra de tingene jeg vet om fyrverkeriet man får kjøpt til nyttår her i landet er mitt råd: Ikke kjøp det!! Og gi det iaf IKKE til ungene. Jeg hadde aldri turt å bruke det selv. Mye ustabilt og mye dårlig. Anonymous poster hash: ede63...7e6 Nå var det snakk om stjerneskudd da og ikke fyrverkeri. Anonymous poster hash: c20a4...4c8 Jeg stoler ikke på dem heller og ville ikke gitt stjerneskudd til et barn, Anonymous poster hash: ede63...7e6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 Kvar får ein kjøpe beskyttelsesbriller?Du får kjøpt det hos fyrverkeri-bodene også. Tror vi betalte 20kr for de ifjor;) Anonymous poster hash: becb3...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå