Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg var nedbrutt etter et vasnkelig brudd for tre år siden. VI har et barn sammen og fordi jeg var så langt nede orket jeg ikke protestere på 50/50 ordning. Jeg ser at dette ikke er bra for gutten som nå går i første klasse, spesiellt etter at far flyttet ut av skolekretsen. Derfor vil jeg har ham 60-70%, men min nye samboer er ikke enig. Han har også sine barn i de samme ukene jeg har min sønn, slik at vi har annenhver uke fri. Jeg bor i hans hus, så han mener jeg må gjøre som han vil med tanke på samvær. Hva tenker dere? Gutten min er veldig knyttet til stebroren som er like gammel og jeg elsker samboer. Om jeg går fra han mister gutten min også en bror. Bør jeg la ham flytte til far 70% i stedet? Da vil han nok bytte skole som en konsekvens... Jeg tenkte meg virkelig ikke godt nok om da jeg sa ja til ordningen, ser også at jeg burde diskutert slikt nøyere med samboeren før jeg flyttet inn. Anonymous poster hash: be77a...7f0
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Tror du må finne ut hva som er best for deg og dine. Ikke bare føye alle andre i alt. Da blir du dørmatte, og det er ikke noen lykkelig tilværelse.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jøss, jeg ville vurdert samboeren jeg, da, hvis han ikke er opptatt av ditt barns beste... Det er rimelig spesielt med tanke på at han har barn selv også. Hva mener du selv - om en samboer som ikke vil at du skal få gjøre det som er best for ditt barn? Når han ble sammen med deg så visste han jo at du hadde barn, og har man barn så vet man at situasjonen kan endre seg etter hvert. Jeg tror du og barnefaren skal snakke sammen først, og så ta det derfra. Det er viktigere at dere samarbeider godt og gjør det som er det beste for barnet deres. Hvis du og barnefar blir enige, og det er best for barnet å bo mest hos deg, da hadde jeg flyttet fra samboeren.... Det virker ikke som et sunt forhold dere har, hvis han skal bestemme over deg og hvor mye du skal kunne ha barnet ditt "fordi du bor i hans hus". Enten så har dere et hjem sammen, eller så ser jeg ikke vitsen i et samboerskap. Pass på at denne mannen ikke kontrollerer deg slik at du tar valg som er feil for både deg og barnet ditt!!! Anonymous poster hash: 02405...f49
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Først bør du snakke med far. Om han ikke ønsker en annen ordning enn 50/50 så må du i såfall gå til sak for å få endet samværsordning. Start med å ta en prat med far og så tar du det derfra. Anonymous poster hash: 6704a...f1b
Sint naken biltyv Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jøss, jeg ville vurdert samboeren jeg, da, hvis han ikke er opptatt av ditt barns beste... Det er rimelig spesielt med tanke på at han har barn selv også. Hva mener du selv - om en samboer som ikke vil at du skal få gjøre det som er best for ditt barn? Når han ble sammen med deg så visste han jo at du hadde barn, og har man barn så vet man at situasjonen kan endre seg etter hvert. Jeg tror du og barnefaren skal snakke sammen først, og så ta det derfra. Det er viktigere at dere samarbeider godt og gjør det som er det beste for barnet deres. Hvis du og barnefar blir enige, og det er best for barnet å bo mest hos deg, da hadde jeg flyttet fra samboeren.... Det virker ikke som et sunt forhold dere har, hvis han skal bestemme over deg og hvor mye du skal kunne ha barnet ditt "fordi du bor i hans hus". Enten så har dere et hjem sammen, eller så ser jeg ikke vitsen i et samboerskap. Pass på at denne mannen ikke kontrollerer deg slik at du tar valg som er feil for både deg og barnet ditt!!! Anonymous poster hash: 02405...f49 Veldig enig i dette!
N.N Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Hadde heilt klart vurdert sambuaren, han høyrest egoistisk ut, på ein fæl måte!
Elskerhøsten2014 Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Unnskyld meg,men dette har samboeren din faktisk ingen med. dette er mellom deg og barnefaren
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Har jeg misforstått noe her? Syns du høres mer ut som en leierboer enn en samboer... Klart barnet ditt skal kunne bo mer hos deg om det er til barnets beste! Anonymous poster hash: 062d5...710
NormaJean Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Her er det samboeren jeg ville revurdert, ikke om ungen skal flytte til far
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Unnskyld meg,men dette har samboeren din faktisk ingen med. dette er mellom deg og barnefaren Han kan selvfølgelig bestemme hvem som skal bo i hans hus. Da må hun flytte først. Anonymous poster hash: d4b0a...cc0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Han kan selvfølgelig bestemme hvem som skal bo i hans hus. Da må hun flytte først. Anonymous poster hash: d4b0a...cc0 Selvfølgelig kan han bestemme hvem som skal bo i hans hus. Men velger han bort hennes barn velger han også bort henne. Anonymous poster hash: 02405...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå