Musemorbr / Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Katta mi gjør nemlig det. De aller fleste dyr jeg vet om er redde, mens andre aksepterer bråket og slapper sånn akseptabelt mye av. Katta mi skal gjerne helst sitte klistret i vinduet for å se på. Er det noen andre som har sånne raringer i hus?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Bikkja mi elsker fyrverkerier og storkoser seg når hun får være med ut på terassen og se nyttårsfyrverkeriet. Det kan nok ha med å gjøre at hennes favorittsoveplass når hun var liten var ved siden av kompressoren vi brukte i forbindelse med oppussing og den bråker mye. Dess mer bråk, dess mer fornøyd er hun. Anonymous poster hash: cc041...3b7
snille-nille Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Vi har fuglehund og han elsker fyrverkeri, tror det er jakta som har startet :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hunden min liker det ikke men er helt upåvirket. Tar han ikke med ut når det smeller som værst men du vet jo aldri om noen begynner tidlig. Han fortsetter med sitt og driter i det og det er jeg glad for. Det er forferdelig når dyr blir vettskremt. Synes raketter er tull egentlig. Anonymous poster hash: 643f6...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå