Gå til innhold

Tips/kjærring råd for å sette i gang fødsel??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eneste som har funket for damene i min familie er sex;) Noe med stoffet i sæd som setter i gang ting. Ellers kan du jo vaske gulv, spise grøt med kanel og stimulere brystvortene. Lykke til!!

Fra en overhormonell,lei og høygravid kvinne til en annen vil jeg si at jeg tror dessverre ikke en dritt funker !!!!!!

De to siste dagene har jeg gått turer, hatt sex, spist mat med masse chili og hvitløk og jeg har

Vel ikke hatt så lite kynnere på mange uker hahaha

Fra en overhormonell,lei og høygravid kvinne til en annen vil jeg si at jeg tror dessverre ikke en dritt funker !!!!!!

De to siste dagene har jeg gått turer, hatt sex, spist mat med masse chili og hvitløk og jeg har

Jeg har hørt at fersk ananas skal funnke :)

Anonymous poster hash: 1babc...49b

I mitt første svangerskap prøvde jeg alt! Fra å gå opp og ned trapper, spise kanel, kjøre bil i humper, vaske, ha sex, og ja gud vet hva mer. Endte med 6 dager på overtid og sykt sykt siten når fødselen kom. 

Angret som en gal den natta alt startet, fordi jeg var så utslitt med en uke med kjerringråd.

Jeg har 1 uke igjen til termin og INGEN kjerringråd skal prøves denne gang, uansett hvor mye jeg lengtet etter å se lillegutt. 

Uansett hvor dritt lei man er nå helt på slutten må man bare prøve å slappe av og samle krefter. 

Baby kommer når de kommer, og vi har en stor jobb forran oss da, så ro ned og slapp av til den tid kommer :)

Lettere sagt enn gjort: Er selv møkk lei og vil bare ha han ut, men heller slappe mest mulig av til ting settes i gang selv (Y) 

I mitt første svangerskap prøvde jeg alt! Fra å gå opp og ned trapper, spise kanel, kjøre bil i humper, vaske, ha sex, og ja gud vet hva mer. Endte med 6 dager på overtid og sykt sykt siten når fødselen kom. 

Angret som en gal den natta alt startet, fordi jeg var så utslitt med en uke med kjerringråd.

Jeg har 1 uke igjen til termin og INGEN kjerringråd skal prøves denne gang, uansett hvor mye jeg lengtet etter å se lillegutt. 

Uansett hvor dritt lei man er nå helt på slutten må man bare prøve å slappe av og samle krefter. 

Baby kommer når de kommer, og vi har en stor jobb forran oss da, så ro ned og slapp av til den tid kommer :)

Lettere sagt enn gjort: Er selv møkk lei og vil bare ha han ut, men heller slappe mest mulig av til ting settes i gang selv (Y)

Kunne ikke vært mer enig! :)

Annonse

Jeg har hørt at fersk ananas skal funnke :)

Anonymous poster hash: 1babc...49b

Hvis det funket med fersk ananas burde mitt lille nurk vært her for lenge siden, så det der tror jeg ikke noe på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...