Gå til innhold

Huff, føler dette blir så teit..ang. middag i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir alltid bedt til foreldrene mine på middag osv. De skal ha nyttårsmiddagen hjemme imorgen alene med søsteren min som enda bor hjemme.

Vi skal ha middag hjemme og søsteren til samboeren min skal komme med barnet sitt, siden mannen hennes er i nordsjøen. Vi har tre barn inkl nyfødt baby. Nå ville broren min også komme for han er alene og det er helt greit. 

Nå føler jeg dette blir så teit siden foreldrene mine bor rett over veien og de alltid ber oss, men samtidig orker jeg ikke å ha pappaen min her for han har en psykisk lidelse (ikke merkbar for de som ikke kjenner han) og var ufin med svigerfar forrige gang vi hadde familieselskap så tenker det blir anstrengende for svigerinnen min.

Er jeg frekk som ikke sier de kan komme her å spise? De kommer uansett over etterpå for å tenne litt raketter med barna før de legger seg. 

Anonymous poster hash: ced86...117
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det har løst seg fint av seg selv :-) dine foreldre og søster er sammen og dere og svigerinnen o broren din er sammen :-)

Ekstra hyggelig at de kommer bort etterpå da :-)

Anonymous poster hash: 5bcb5...de9

Skrevet

Jeg ville bedt alle jeg, også hadde jeg kanskje bedt både moren og søsteren min om litt hjelp med pappaen min.

Skrevet

La det være slik dere har planlagt. Hadde vi blitt vest bort nå hadde vi sagt nei. Har kjøpt inn masse mat.

Anonymous poster hash: 63f57...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...