Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 noen som har erfaring med dagmamma i Lillestrøm/Strømmen området? Anonymous poster hash: b9fee...526
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Mener du at du trenger dagmamma? Jeg er ikke dagmamma, men har ikke fast jobb. Har kanskje noen vakter fremover hvis jeg får. Jeg bor på strømmen Anonymous poster hash: 4e5a7...d3d
Puppen og lillemor Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Mener du at du trenger dagmamma? Jeg er ikke dagmamma, men har ikke fast jobb. Har kanskje noen vakter fremover hvis jeg får. Jeg bor på strømmen Anonymous poster hash: 4e5a7...d3d jeg trenger dagmamma ja kan ikke du sende meg en PM og fortelle litt om deg selv, hvem du er, hva du jobber med, hvor du bor, hvorfor du tenker du vil være dagmamma nå osv! og så kan jeg skrive litt til deg om hva vi er på utkikk etter osv..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Da har jeg sendt Anonymous poster hash: 4e5a7...d3d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Noen flere?? Anonymous poster hash: b9fee...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå