Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Ikke ei krone, sånt fjas bruker vi ikke penger på. Hva sier ungene dine til det? De er kanskje ikke så gamle enda? Her har vi tre tenåringer i hus i morgen, våre to pluss en fetter, synes jeg ser hvor lange de hadde blitt i masken om jeg hadde sagt at vi ikke skal bruke penger på "slikt fjas".... Er jo kveldens høydepunkt (etter å slå i stykker pepperkakehuset ) Anonymous poster hash: ea3fb...ca8 Det kommer vel helt an på hva du forteller dine barn er kveldens høydepunkt? Har unger fra 7 - 18 og penger på fyrverkeri har jeg aldri brukt. Vi ser på det som andre sender opp.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Er det virkelig ingen her som bruker penger på fyrverkeri? Så stusselig for barna! her brukes det ca 500 og jeg gleder meg til å skyte de pengene opp i lufta Anonymous poster hash: 8b238...c78
★julestjerne★ Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Ikkje ei krone, swr naboen sitt heilt gratis
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 Har panoramautsikt fra verandaen og synes raketter er å bokstavelig talt la penger gå opp i røyk.. Stjerneskudd kjøper jeg da.. En pakke små og en pakke store.. Anonymous poster hash: 59b54...36f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #31 Skrevet 30. desember 2013 Har kun kjøpt stjerneskudd til ungene. Pleier å være mye raketter her vi bor, så ungene får alltids sett raketter Anonymous poster hash: 192c4...ec1
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. desember 2013 #32 Skrevet 30. desember 2013 Er det virkelig ingen her som bruker penger på fyrverkeri? Så stusselig for barna! her brukes det ca 500 og jeg gleder meg til å skyte de pengene opp i lufta Anonymous poster hash: 8b238...c78 Hvorfor er det stusslig for barna? Det handler vel heller om hva vi voksne lærer barna, vel.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2013 #34 Skrevet 30. desember 2013 Er det virkelig ingen her som bruker penger på fyrverkeri? Så stusselig for barna! her brukes det ca 500 og jeg gleder meg til å skyte de pengene opp i lufta Anonymous poster hash: 8b238...c78 Hvorfor er det stusselig? Nok av naboer som er villige til å blåse pengene sine opp i lufta, og vi kan stå inne i varmen, på verandaen eller hvor vi vil og se på.
det er berre mordi Skrevet 30. desember 2013 #35 Skrevet 30. desember 2013 Eg brente av ein tiar på stjerneskot. Blir ei stund til neste gong eg blir så vill i nickersen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #37 Skrevet 30. desember 2013 Bra ikke naboen tenker som dere da. Anonymous poster hash: 8b238...c78
★julestjerne★ Skrevet 30. desember 2013 #38 Skrevet 30. desember 2013 Bra ikke naboen tenker som dere da. Anonymous poster hash: 8b238...c78 Hadde ikkje gjort noko, fyrverkeri er ikkje SÅ gøy..
Gjest lillehi Skrevet 30. desember 2013 #39 Skrevet 30. desember 2013 35kr på en pakke stjerneskudd MED farger😜🎊
Pesta Skrevet 30. desember 2013 #40 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har aldri brukt penger på fyrverkeri før, men i dag skeiet jeg ut og brukte 94 kroner! En sånn liten boks med fyrverkeri, samt en pakke stjerneskudd til barna. Bare sånn at eldstemann skal få se litt fyrverkeri før han legger seg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #41 Skrevet 30. desember 2013 Brukte rundt 700 kr i år. Moro for barn og voksne så mye penger folk bruker på unyttige julegaver, så er det ikke noe verre å kjøpe fyrverkeri som mange får glede av Anonymous poster hash: ee30f...b35
Kathrine. Skrevet 30. desember 2013 #43 Skrevet 30. desember 2013 Kjøpte et batteri til 500,-. Skal spleise med de vi feirer nytt år sammen med, så 250,- i år.
Gjest Julia1984 Skrevet 30. desember 2013 #44 Skrevet 30. desember 2013 Kr 0,-. Fatter ikke poenget med fyrverkeri, noe så meningsløst bortkasta - skyte penger opp i lufta på den måten. Nei, pengene mine bruker jeg på andre ting. Ser heller aldri på fyrverkeri, forøvrig, sitter i et rom i kjelleren med en livredd hund. Anonymous poster hash: 7f375...277 Deg høres det gøy ut å feire nyttår med. Hurra liksom
anonymsuperbruker Skrevet 30. desember 2013 #45 Skrevet 30. desember 2013 Eg brente av ein tiar på stjerneskot. Blir ei stund til neste gong eg blir så vill i nickersen. Lurt!!
anonymsuperbruker Skrevet 30. desember 2013 #46 Skrevet 30. desember 2013 Kr 0,-. Fatter ikke poenget med fyrverkeri, noe så meningsløst bortkasta - skyte penger opp i lufta på den måten. Nei, pengene mine bruker jeg på andre ting. Ser heller aldri på fyrverkeri, forøvrig, sitter i et rom i kjelleren med en livredd hund. Anonymous poster hash: 7f375...277 Deg høres det gøy ut å feire nyttår med. Hurra liksom Skjønner Anonym veldig godt. Bare hundeeiere forstår!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #47 Skrevet 30. desember 2013 Var å handlet for ca 500,- Må bare høre om jeg får noen til å sende dem opp for det tør jeg ikke selv. En av bakdelene med å være alenemor hehe;-) Anonymous poster hash: 14d6a...ebb
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2013 #48 Skrevet 30. desember 2013 Vi kjøper hvert år. Dagen før dagen, det er alltid stas:o)) I år har vi kjøpt slike rislamper også, som skal sendes på himmelen. Det er kjempestas å se på rakettene som familien har kjøpt, og ungene og fedrene er ute med jevne mellomrom og skyter opp små "barneraketter". Heksehyl osv.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #49 Skrevet 30. desember 2013 Vi kjøper hvert år. Dagen før dagen, det er alltid stas:o)) I år har vi kjøpt slike rislamper også, som skal sendes på himmelen. Det er kjempestas å se på rakettene som familien har kjøpt, og ungene og fedrene er ute med jevne mellomrom og skyter opp små "barneraketter". Heksehyl osv. Og ungene og fedrene har med andre ord ingen som helst omtanke for dyr som er livredde? Hvorfor i sva.... kan dere ikke i alle fall holde dere til halvtimen rundt midnatt! Anonymous poster hash: 7f375...277
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2013 #50 Skrevet 30. desember 2013 Vi kjøper hvert år. Dagen før dagen, det er alltid stas:o)) I år har vi kjøpt slike rislamper også, som skal sendes på himmelen. Det er kjempestas å se på rakettene som familien har kjøpt, og ungene og fedrene er ute med jevne mellomrom og skyter opp små "barneraketter". Heksehyl osv. Og ungene og fedrene har med andre ord ingen som helst omtanke for dyr som er livredde? Hvorfor i sva.... kan dere ikke i alle fall holde dere til halvtimen rundt midnatt! Anonymous poster hash: 7f375...277 Nei, de har ingen omtanke. De er noen hjerteløse maskiner som hadde spist deg levende med sko og klær om du kom i nærheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå