Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Kunne du bodd der? hvorfor? Og hvorfor kunne du evt. ikke bodd der? Lurer på å flytte dit.. Anonymous poster hash: d3a5e...415
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Ja, har bodd der! Helt greit det, ble litt lei lange vintre og mye snø. Flyttet etterhvert hjem der jeg kommer fra! Anonymous poster hash: fc17f...46c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Byen i seg selv er pen, mange fine gamle hus og langs elven er det tatt seg opp betraktelig de siste årene. Menneskene er hyggelige, men litt harry, og jeg merker godt at vi kommer fra forskjellige byer (Oslo). Ikke et vondt ord om Drammensere, men det er generelle forskjeller. Anonymous poster hash: 2e7de...f35
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hyggelig, pent sentrum, bra bomiljøer, fin natur. Kunne sikkert bodd der om det hadde vært jobb til meg. Anonymous poster hash: 2b6ba...abf
Mor.til.3.jenter Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Flytta til Drammen i 2000, og trives godt. Saknar fjorden der eg kjem frå, men har elva i det minste;-)
Modesty Blaise. Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Drammen er Hjemme! Har flyttet tilbake nå etter å ha bodd i Oslo i flere år, og angrer ikke et sekund. Byen har blitt bra de siste årene. Godt miljø, passe stor, lett å få barnehageplass osv. Jeg var ikke i tvil om å flytte tilbake når vi planla å få barn. Det kommer jo selfølgelig litt an på hvor i byen man flytter, men de fleste steder er det noe bra med der
Nullstress;) Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Flyttet til Drammen i 2005. Trives veldi godt her Fine turmuligheter, flott teater, bra kino, nyoppussede torg, supert kjøpesenter med ALT på ett sted. Fine skoler og bhg. Strandpromenade. Stort og flott helt nytt bibliotek. Man kan bo i Drammen (midt i byen) eller i Drammen (på landet/ i skoger. 10 min fra sentrum) Jeg har skjønt at det var veldig stygt her før, men det er pusset opp til de grader og er virkelig blitt ett flott sted å bo
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Drammen er kanskje den mest harry plassen jeg vet om. Jeg er født og oppvokst på Frogner i Oslo, og kunne aldri flyttet til en så liten by. Anonymous poster hash: 184e3...35b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Drammen er kanskje den mest harry plassen jeg vet om. Jeg er født og oppvokst på Frogner i Oslo, og kunne aldri flyttet til en så liten by. Anonymous poster hash: 184e3...35b Frogner har jo faktisk blitt rett så harry de siste årene Anonymous poster hash: 6305d...884
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Drammen er fint, men kunne ikke bodd der.. Men jeg er fra bygda og generelt redd for å bo i byen med barn:) Var der ofte i tenårene og det er en del gjenger der. Det får en bygdetulling tilmålte bli enda mer skeptisk:) Pen by er det blitt etter år med fiksing, men ville heller bosatt meg litt utenfor.. Lier feks.. Eller krokstadelva.. Kanskje spikkestad... Anonymous poster hash: 8cb75...9ea
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Hvordan er utelivet da? Noen gode restauranter og nattklubber? Ikke at det har så alt for mye å si, men jeg og mannen pleier å ta oss en helaften ca hver tredje måned, så da er det greit å vite om vi kan dra ut i nærmiljøet eller må til Oslo.. HI Anonymous poster hash: d3a5e...415
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 jeg liker ikke drammen. synes desverre det er harry slik som det har vært stemplet i mange år. bodd i Lier (nabokommune, som forøvrig ikke er noe bedre) i 7 år. flyttet langt bort nå Anonymous poster hash: 6f491...688
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Hvordan er utelivet da? Noen gode restauranter og nattklubber? Ikke at det har så alt for mye å si, men jeg og mannen pleier å ta oss en helaften ca hver tredje måned, så da er det greit å vite om vi kan dra ut i nærmiljøet eller må til Oslo.. HI Anonymous poster hash: d3a5e...415 Greit nok, men er ikke imponert... Er forferdelig "rølpefyll" der.. Anonymous poster hash: 8cb75...9ea
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Hvordan er utelivet da? Noen gode restauranter og nattklubber? Ikke at det har så alt for mye å si, men jeg og mannen pleier å ta oss en helaften ca hver tredje måned, så da er det greit å vite om vi kan dra ut i nærmiljøet eller må til Oslo.. HI Anonymous poster hash: d3a5e...415 Greit nok, men er ikke imponert... Er forferdelig "rølpefyll" der.. Anonymous poster hash: 8cb75...9ea Okei, så for det meste ¨fjortissfyll¨? Ingen steder som er alright for vokse å gå? Anonymous poster hash: d3a5e...415
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Hvordan er utelivet da? Noen gode restauranter og nattklubber? Ikke at det har så alt for mye å si, men jeg og mannen pleier å ta oss en helaften ca hver tredje måned, så da er det greit å vite om vi kan dra ut i nærmiljøet eller må til Oslo.. HI Anonymous poster hash: d3a5e...415 Greit nok, men er ikke imponert... Er forferdelig "rølpefyll" der.. Anonymous poster hash: 8cb75...9ea Okei, så for det meste ¨fjortissfyll¨? Ingen steder som er alright for vokse å gå? Anonymous poster hash: d3a5e...415 De har sikkert noe, men jeg anser utelivet i Drammen for "grøftefyll".. Folk ser rart på meg når jeg ikke drikker.. Anonymous poster hash: 8cb75...9ea
Modesty Blaise. Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Nå har jeg vært lite ute i Drammen de siste årene. Men det er flere gode / ok restauranter der. Og ja, det er selvfølgelig fyll ute på byen, men det er også der flere helt ok steder å gå ut.
Drammensjente Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Byen har mange gode restauranter. Nattklubber er det vel et fåtall av som jeg syns om, men nå er jeg godt voksen da... Er et par-tre steder som ikke er flatfyll og rølp altså Byen har selvfølgelig ikke mangfoldet slik en hovedstad har....
Mor.til.3.jenter Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Fleire gode restaurantar - absolutt! Utelivet er OK, spes om sommaren er det fint å gå ut langs elva el på torget. Rølpefyll er det overalt spør du meg... Tykkjer ikkje Drammen er verre enn andre plassar - men for nokre folk er det nok best å bli i Oslo;-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Signerer alt det fine som har blitt sagt om Drammen her. Angående uteliv har man jo Z. Det er greit nok der, noe for enhver smak.. Også har man Pavarotti, Pigen osv.. Er alltid alternativer Mange gode spisesteder er det absolutt!! Anonymous poster hash: f49af...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå