Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Grå, tørr og dødssliten vinterhud, hva er dine favorittkremer, masker, serum eller annet? Litt krisehjelp behøves! Anonymous poster hash: 262ae...369
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Skrubb huden med sukker etterfulgt av olje(kan bruke vanlig matolje). Vask godt av og smør deg inn med shea body butter fra Body Shop. Anonymous poster hash: 3f895...7df
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Har "stjålet" en oppskrift ra ei som har litt peiling: 1.rens huden for alt av sminke og kremer (jeg bruker en rens fra no.7) 2.skrubb huden med damp,altså bruk peelingkrem over et dampbad (kjøpte min peelingskrubb på apoteket) 3. fuktmaske (det får du kjøpt på parfymeri eller apotek) Etter fuktmaska er av,tar du på serum og dag/nattkrem og øyekrem,alt ettersom du skal stå opp eller legge deg Jeg har ingen favorittmerker egentlig. Har vært fornøyd med kremer fra no.7,men plutselig så begynte det å svi i huden av de... jeg tror det er viktig å skrubbe bort gammel hud og tilføre masse fuktighet! Har nettopp bestilt produkter på blivakker.no,der fant jeg endel å velge mellom.håper de er bra..! Anonymous poster hash: c6322...fd3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Smør på juice av fersk ananas og ha den på en stund. Skyll av med lunkent vann og smør huden inn med litt avokado (ser veldig lekkert ut ) som du sitter med en stund. Skyll av med lunkent vann. Ny hud Ananasjuice fra fersk ananas inneholder enzymer som virker peelende. Avokadoen inneholder oljer som er fantastisk fuktighetsgivende og mykgjørende. Hvis det er leeenge siden sist jeg peelet så bruker jeg gjerne en lett skrubb med en skrubbevott først på ansiktet. Viktig her å gjøre det lett og forsiktig - anbefales ikke på veldig sensibel hud eller hus som skaller av, da er det bedre å bare bruke ananasjuice. Anonymous poster hash: 9fad2...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå