Gå til innhold

Hvor lenge må man vente til neste forsøk?

Anbefalte innlegg

Fikk negativt svar sist fredag, etter å ha tatt blodprøver to ganger for å måle hcg. Fikk mensen i går søndag. Journalen min har ikke blitt sett pga julestengt i Pors, så jeg skal kontakte dem tors neste uke. Håper noen her kan si noe om hvor lenge jeg må vente?Tror det blir nytt ferskforsøk på oss pga lav amh og alder (nettopp blitt 38). Har tre egg på frys. Har ihvertfall ønsket det. Har langt regime. Tro om jeg kan starte med nedregulering i denne syklusen??

Fortsetter under...

Heisann.Jeg sendte Porsgrunn mail da jeg fikk mensen 21 des.Og da fikk e beskjed at jeg måtte kontakte de igjen når jeg fikk mensen i januar.For de ville at slimhinnene mine skulle være fine og klare for det igjen :-) Så de har satt av tid til oss i uke 11 med uttak :) Så skal vel begynne på nesesprayen i begynnelsen av februar.Som sagt så skal e ha fersk forsøk nr 2 :-)

• 2 uker senere...

Da blir det ferskforsøk neste gang, også :)) Lav amh og alder er nok grunnen til det ;) Hvis alt nå går etter planen, blir det uttak og innsett i uke 12 :)) Så da blir det som jeg har vært forberedt på; starter med nesespray i neste syklus. Venter mens igjen 26. januar, så da blir det regnet ut i fra den. Er veldig glad for at de tar det på alvor, det at kroppen trenger tid til å restituere seg, selvom det nå føles leeenge til uke 12. Men, men, tiden går fort ;)

Annonse

Fikk negativt svar sist fredag, etter å ha tatt blodprøver to ganger for å måle hcg. Fikk mensen i går søndag. Journalen min har ikke blitt sett pga julestengt i Pors, så jeg skal kontakte dem tors neste uke. Håper noen her kan si noe om hvor lenge jeg må vente?Tror det blir nytt ferskforsøk på oss pga lav amh og alder (nettopp blitt 38). Har tre egg på frys. Har ihvertfall ønsket det. Har langt regime. Tro om jeg kan starte med nedregulering i denne syklusen??

Hmm..

Trenger du langt regime igjen da?

Trodde du da bare skal gå på Prog. tabletter og kommer inn igjen til innsett av egg du har på frys?

Jeg er i samme alder som deg, vi har ett egg på frys.

Satte inn på torsdag og går det ikke veien med oss denne gangen, så skal jeg ta prog.tabletter og komme tilbake inn for innsett av fryseegg.

Men kanskje andre regler i Porsgrunn?

Endret av Pion

Hmm..

Trenger du langt regime igjen da?

Trodde du da bare skal gå på Prog. tabletter og kommer inn igjen til innsett av egg du har på frys?blir ferskforsøk neste gang og langt regime. VEnter mens om 14 dgr og starter nedreg ut ifra den :)

Jeg er i samme alder som deg, vi har ett egg på frys.

Satte inn på torsdag og går det ikke veien med oss denne gangen, så skal jeg ta prog.tabletter og komme tilbake inn for innsett av fryseegg.

Men kanskje andre regler i Porsgrunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...