Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Eller blir den ødelagt da? Anonymous poster hash: d7ddb...1b0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Den blir ikke ødelakt men den blir ikke like god som om den hadde fått tine langsomt i kjøleskapet. Om den skal serveres i morgen har du imidlertid ikke noe valg. Anonymous poster hash: cf175...2c7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Det beste er å la den tine langsomt, i kjøleskap, men det tar 1-2 døgn avhengig av størrelsen på den. Men den blir ikke ødelagt av å tine i romtemperatur, jeg ville satt den i kjelleren som er litt kaldere enn kjøkkenet men litt varmere enn kjøleskapet til i morgen formiddag også hatt den på benken til den skal stekes. Anonymous poster hash: 22bb1...82b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Det står at den kan hurtigtines i kaldt vann også, kanskje jeg kan gjøre det i morgen? Eller kan jeg gjøre det i kveld og sette den i kjøleskapet over natten? HI Anonymous poster hash: d7ddb...1b0
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ville hatt den på benken nå i dag, og passet litt på at overflatetemp ikke ble for høy.Dersom den var rimelig bra tinet til i kveld ville jeg satt den kaldt til natta, og så ut på benken igjen i morgen. Ta ut innmaten først, så tiner den mye kjappere (uten kjøleelement i magen) Det går så fint.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Du har ikke mye valg om den skal tine til i morgen Start tiningen nå, så er du hvertfall sikker på at den er klar til i morgen. Anonymous poster hash: 8c67c...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå