Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Det skal jammen meg bli godt å komme hjem til hverdagen igjen. Dette gjør vi hvert år. .phuuu.. Flere som har vært/er på ferie hos familie hele jul/nyttår? Hvordan synes dere det er å bo oppå folk så lenge? Anonymous poster hash: d729b...754
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Vi har vært hos svigers fra 1.juledag, og kom hjem i går. Rett og slett nydelig å komme hjem. Svigers er veldig koselige og kjekke, og svigermor disker opp med knallgod mat, men: borte bra-men hjemme best. Ingenting er som senga våres, ikke sove på samme rom som mini, slippe å bo i en koffert.... Godt å komme hjem:) Anonymous poster hash: ba995...c48
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Vi har vært hos svigers fra 1.juledag, og kom hjem i går. Rett og slett nydelig å komme hjem. Svigers er veldig koselige og kjekke, og svigermor disker opp med knallgod mat, men: borte bra-men hjemme best. Ingenting er som senga våres, ikke sove på samme rom som mini, slippe å bo i en koffert.... Godt å komme hjem:) Anonymous poster hash: ba995...c48 Samme her. Vi må dele rom med 8-åringen og klærne er kaos. Godt vi skal hjem om to dager H.i Anonymous poster hash: d729b...754
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Borte bra, men hjemme er ALLTID best. Uansett hvor vi har vært Jeg har et upåklagelig, godt forhold til mine svigerforeldre, så det hadde altså ikke hatt noe med dem å gjøre at jeg så frem til å komme hjem. Det er det samme med å ha gjester. Kjekt når de kommer, kjekt når de drar Anonymous poster hash: 55638...703
studVest Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 1 uke hos svigers, herregud så klar jeg var til å reise i går!!! Ikke noe gærent med dem, men alltids noe å irritere seg over, og det går begge veier! Pluss at det er slitsomt å bo i koffert, ja, dele bad med mange, ikke bestemme selv når man skal spise, holde maska hele tiden fordi man tross alt er hos svigers osv... HJEMME ER DEFINITIVT BEST!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Ære være deg. Jeg gidder ikke bo hos min egen mor så lenge engang. Bo oppå folk er slitsomt. Uansett om de er her eller vi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå