Gå til innhold

Dersom man venter mer enn 30 min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel til tannlege? Har man krav på noe slags rabatt? De vet jo å få betalt av oss om vi ikke skulle holde fristen, går det bare en vei? Er litt irritert nå!:)

Anonymous poster hash: 54829...83d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha

Anonymous poster hash: a84d6...6c6

Skrevet

Hahahaha

Anonymous poster hash: a84d6...6c6

så bra jeg fikk deg til å le :)

Anonymous poster hash: 54829...83d

Skrevet

Nei, det får man ikke, det går dessverre bare en vei. Jeg har pleid å vente i halv annen time på lege, sa ikke unnskyld en gang. Og en gang hadde jeg tannlegetime, ventet i halvtime og de sa at jeg måtte bare dra hjem, for tannlegen var så forsinket at hun ikke rakk meg. Da ble jeg forbannet.

Sånn er det bare, må bare finne oss i det.

Anonymous poster hash: ce6c5...c96

Skrevet

Hvorfor smilefjeset etter Jeg er litt irritert nå! ?

Anonymous poster hash: dd5b4...d97
Skrevet

He he det tror jeg ikke. Men aner ikke reglene rundt det . Tenker at dersom man er i jobb og må ta fri fra jobb for å dra til tannlegen til avtalt tid, og man plutselig blir borte en time mer enn planlagt, uten lønn, så hadde det ikke vært dumt med en slik løsning, selvom jeg aldri trur at det vil skje.

Skrevet

Hvis du venter mer enn 60 min på legekontor, trenger du ikke betale for timen, men det visste du sikkert.. Men du må selv si ifra. Her så kommer vi bestandig inn når det har gått 55 min :o

Anonymous poster hash: 30dba...475

Skrevet

Poliklinikkane på sjukehuset her tek seg ikkje betalt om ein ventar meir enn ein time. Aldri hørt om tannlegar med samme opplegg.

Skrevet

Hos tannleger må man betale for venting, men hvis man har time hos lege eller på sykehus og må vente mer en 1 time slipper man og betale. Diskuterte en gang med legen på sykehuset for jeg mente jeg hadde ventet 1 time og 2 min over tiden, mens han mente jeg hadde ventet 58 min. Vi ble enig til slutt at jeg hadde ventet 60 min, så slipte og betale.

Det er kjedelig og sitte slik og vente, har sittet med barn på legevakta og ventet i opptil 3 timer for behandling av halsbetennelse.....

Anonymous poster hash: 7cc0f...3f8
Skrevet

Hvis du venter mer enn 60 min på legekontor, trenger du ikke betale for timen, men det visste du sikkert.. Men du må selv si ifra. Her så kommer vi bestandig inn når det har gått 55 min :o

Anonymous poster hash: 30dba...475

Det stemmer ikke.

Anonymous poster hash: cfb23...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...