sug lut Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 Oj-ups-åisannnnnn der hadde jeg vært inne på Gudrun igjen på "kjøp tre på salg og få 20% ekstra rabatt på hele bestillingen". Ooooooooooooooo kjoler, tre stk, hvorav den dyreste var over 900 i original pris, til 1100 tilsammen. Oj oj oj så mye man får gjort m én finger og liberalt m ibux.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Selv gikk jeg amok på HM, ikke mindre enn 23 plagg for kr 1647. Mye til ungene da, men en kjole til meg ble det nå plass til. Nå sliter jeg med å ikke trykke "send bestilling" på 2 kjoler, en kåpe og et par støvletter inne på Zalando..
sug lut Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Nevnte jeg at det også er salg på pomp de luxe? Ungen kommer til å bli dritfornøyd.
frk Nilsen Skrevet 2. januar 2014 #29 Skrevet 2. januar 2014 Har en gjeng på jobben som prøver å lure meg med på 6mnd shoppestopp! Har ikke svart enda.... men egentlig ganske innlysende hva utfallet blir.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. januar 2014 #30 Skrevet 3. januar 2014 Jeg suger i kjoleshopping... Kjøpte lamper jeg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2014 #31 Skrevet 3. januar 2014 Har en gjeng på jobben som prøver å lure meg med på 6mnd shoppestopp! Har ikke svart enda.... men egentlig ganske innlysende hva utfallet blir. Jeg prøvde ut det i fjor. Det holdt sånn ca en halv dibbekveld. Må dog moderere meg en periode fremover, siden jeg går inn i ulønnet permisjon og vi dermed mangler en inntekt en periode fremover. Men takket være BSU, feriepenger osv, så holder det at jeg holder meg til salgsvarer sånn innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå