Gjest Fru Banderas Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Siden jeg akter å oppfylle nyttårsforsettet mitt må jeg kjøpe meg litt flere kjoler og slikt. Mest kjoler, men skjørt er heller ikke å forakte. Men hvor? Jeg har aldri i mitt liv (!!) bestilt et eneste plagg på nett. Hvordan funker det? Kan jeg bare se på modellen og tenke "Ok, da tar vi en i....ehm, størrelse 42? 48?!" og bare håpe den sitter som en skudd for hvis ikke.....så, ja hva skjer da? Kan jeg returnere liksom? Og hvor finnes de fineste hverdagskjolene?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Zalando har faktisk mye greit. Mye ræl, men masse ulike merker å velge mellom, både billig og dyrt. Og ja, du returnerer om det ikke passer. La Redoute har endel greit, midnatt.no likeså- det siste om man liker retrostilen.
Iiiiik Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har bestilt ganske mye på eBay. De har nøyaktige mål på det meste, så det er bare å måle deg selv. Har nettopp kjøpt denne også, fikk den til bursdagen min av meg selv http://nettbutikk.sirisdesign.no/products/bl-blomster Jeg liker retro og 50-talls og synes det er mye fint på kjoledamen.no
weihnachtmarkblomstre Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har bestilt ganske mye på eBay. De har nøyaktige mål på det meste, så det er bare å måle deg selv. Har nettopp kjøpt denne også, fikk den til bursdagen min av meg selv http://nettbutikk.sirisdesign.no/products/bl-blomster Jeg liker retro og 50-talls og synes det er mye fint på kjoledamen.no Åh, sånn ullkjole ønsker jeg meg også! Men var bare mikkemusen som var i min strl... Noen som kjenner til andre slike ullkjoler?
Iiiiik Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har bestilt ganske mye på eBay. De har nøyaktige mål på det meste, så det er bare å måle deg selv. Har nettopp kjøpt denne også, fikk den til bursdagen min av meg selv http://nettbutikk.sirisdesign.no/products/bl-blomster Jeg liker retro og 50-talls og synes det er mye fint på kjoledamen.noÅh, sånn ullkjole ønsker jeg meg også! Men var bare mikkemusen som var i min strl... Noen som kjenner til andre slike ullkjoler? tulipogtatamo.no har også fine ullkjoler!
Gjest Fru Banderas Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Gud så mye fint! Også til barn og!
Gjest Fru Banderas Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Hvis dere har en kollega /medstudent / nabo o.l. som hittil alltid har gått i svarte bukser men som plutselig bare går i kjoler, samtidig som hun nå ikke har mulighet til like mange kafeturer o.l. fordi "hun brukte opp gryna på nett" så er det meg. Da har jeg blitt busted. *orgasmelyd* (fortsetter å se på kjoler)
sug lut Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Hvis dere har en kollega /medstudent / nabo o.l. som hittil alltid har gått i svarte bukser men som plutselig bare går i kjoler, samtidig som hun nå ikke har mulighet til like mange kafeturer o.l. fordi "hun brukte opp gryna på nett" så er det meg. Da har jeg blitt busted. *orgasmelyd* (fortsetter å se på kjoler) Hvor hva? Jeg er jo avskåret fra alt annet enn netthandel...
Gjest Fru Banderas Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Hvis dere har en kollega /medstudent / nabo o.l. som hittil alltid har gått i svarte bukser men som plutselig bare går i kjoler, samtidig som hun nå ikke har mulighet til like mange kafeturer o.l. fordi "hun brukte opp gryna på nett" så er det meg. Da har jeg blitt busted. *orgasmelyd* (fortsetter å se på kjoler) Hvor hva? Jeg er jo avskåret fra alt annet enn netthandel... På zalando.no Der har jeg hengt / hunget / hengi som vi sier der jeg er fra, siden formiddagen i dag. Spesielt har jeg tilbrakt timer i kategorien "ullkjoler".
Anne-B. Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Faktisk har jeg funnet noen fine på ellos, men det var sånne femtitalls skjortekjoler jeg var på jakt etter. Ellers er det mye rart der. Hadde sikkert kjøpt det om jeg var slank og snerten. Flaks for lommeboka at jeg er tjukk og deilig da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Jeg bor nærmest inne på Zalando. Mange som kritiserer, men da tror jeg ikke de har sjekket det skikkelig ut, for det er jo utrolig mye forskjellig der. Jeg har en del hverdagskjoler og pumps med lavere hæl til jobbruk fra Anna Field der til 100-200 kr (fine til tross for lav pris), har funnet fine tunikaer fra Kiomi, og flottet meg med en kåpe fra Desigual. Fant en kjole fra Michael Kors der for en tid tilbake, skulle ønske jeg hadde råd til den (type 5 lapper). Kjøpte faktisk julegaver til mannen der også, pensko fra Bugatti som var på salg og kostet 600 kr pr par. Fine sko som han satte stor pris på, faktisk. Og han gikk jo amok der inne en gang han også, kjøpte 15 sånne pikétrøyer eller noe i den duren, flere i utgangspunktet dyre merker (Ralph Lauren osv), som var på salg til en brøkdel av prisen. Selv handlet jeg på hm.no her om dagen også, de har salg nå. Ikke veldig mye å skryte av, men fant meg hverdagskjole til 50 kr, og greie jeans til 75,-, så jeg skal ikke klage.
Gjest Fru Banderas Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Jeg tror vi har blitt naboer! Bor der selv, fra i går.
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Fant ingenting på Zalando eller Kjole...hva det nå het. Har kjøpt hele Gudrun. Skal prøve HM, da.
Gjest Fru Banderas Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Fant ingenting på Zalando Hvahhh!?
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Og hvor er Gudrun? http://www.gudrunsjoden.com/no/start-pages-shared/2013/winter-sale/display1-gudruns-vinter-salg
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Fant ingenting på Zalando Hvahhh!? Flodhestavdelingen deres var nedlagt.
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Fant ingenting på Zalando Hvahhh!? Flodhestavdelingen deres var nedlagt. Godt nyttår! Vel, jeg bestilte en haug med ting i 42 (og en i 40 fordi alle anbefalte å kjøpe mindre) men det kan jo hende jeg prøver dette om en ukes tid og innser at jeg ikke burde ha 42, eller 44 eller 46 eller 48, men fra 56 og oppover.
sug lut Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Fant ingenting på Zalando Hvahhh!? Flodhestavdelingen deres var nedlagt. Godt nyttår! Vel, jeg bestilte en haug med ting i 42 (og en i 40 fordi alle anbefalte å kjøpe mindre) men det kan jo hende jeg prøver dette om en ukes tid og innser at jeg ikke burde ha 42, eller 44 eller 46 eller 48, men fra 56 og oppover. Godt nyttår sjæl, kjolesøta.
Wicked witch Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 Og hvor er Gudrun? http://www.gudrunsjoden.com/no/start-pages-shared/2013/winter-sale/display1-gudruns-vinter-salg Hvordan er størrelsene hos Gudrun? Jeg sniker litt her inne på krangle, for det er ironisk nok så mye koseligere her
sug lut Skrevet 1. januar 2014 #23 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Og hvor er Gudrun? http://www.gudrunsjoden.com/no/start-pages-shared/2013/winter-sale/display1-gudruns-vinter-salg Hvordan er størrelsene hos Gudrun? Jeg sniker litt her inne på krangle, for det er ironisk nok så mye koseligere her Velkommen inn! Joda, Gudrun har ganske romslige str, jeg har i noen plagg bomma og endt med telt, så sjekk beskrivelsen, er det løs passform kan i hvert fall jeg gå ned en str. Hva har du tenkt på der inne? Endret 1. januar 2014 av sug lut
Wicked witch Skrevet 1. januar 2014 #24 Skrevet 1. januar 2014 Og hvor er Gudrun? http://www.gudrunsjoden.com/no/start-pages-shared/2013/winter-sale/display1-gudruns-vinter-salg Hvordan er størrelsene hos Gudrun? Jeg sniker litt her inne på krangle, for det er ironisk nok så mye koseligere her Velkommen inn! Joda, Gudrun har ganske romslige str, jeg har i noen plagg bomma og endt med telt, så sjekk beskrivelsen, er det løs passform kan i hvert fall jeg gå ned en str. Hva har du tenkt på der inne? Jeg likte nesten alt der, og endte med veldig lang handleliste. Tror muligens jeg må prøve å kutte ned listen min litt, ellers blir jeg blakk her
sug lut Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 Og hvor er Gudrun? http://www.gudrunsjoden.com/no/start-pages-shared/2013/winter-sale/display1-gudruns-vinter-salg Hvordan er størrelsene hos Gudrun? Jeg sniker litt her inne på krangle, for det er ironisk nok så mye koseligere her Velkommen inn! Joda, Gudrun har ganske romslige str, jeg har i noen plagg bomma og endt med telt, så sjekk beskrivelsen, er det løs passform kan i hvert fall jeg gå ned en str. Hva har du tenkt på der inne? Jeg likte nesten alt der, og endte med veldig lang handleliste. Tror muligens jeg må prøve å kutte ned listen min litt, ellers blir jeg blakk her Det er en prima strategi, og det du stryker nå kan du jo handle neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå