Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Uren hud, hva bruker jeg? Hvilke merker/produkter er best? Og skal man virkelig slite med uren hud når man snart er 40? Anonymous poster hash: b8506...047
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 "Rense tryne"? Og du er snart 40? Uansett, prøv Md, evt få hudpleier til å anbefale noe til din hud. Kutt ut sukker og usunn mat, det pleier å hjelpe. Anonymous poster hash: 78d5e...a01
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 "Rense tryne"? Og du er snart 40? Uansett, prøv Md, evt få hudpleier til å anbefale noe til din hud. Kutt ut sukker og usunn mat, det pleier å hjelpe. Anonymous poster hash: 78d5e...a01 Jøsses, må man virkelig tale på en spesiell måte om man skal være 40? Kaller stumpen for ræva også jeg! Send barnevernet umiddelbart!! Kan noen med peil på renseprodukter vennligst svare? Takk! Anonymous poster hash: b8506...047
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har peiling, derfor jeg anbefalte md evt hudpleier. Og ja det er normalt å snakke skikkelig når man er over 18:) Tryne er det hovedsakelig griser som har. Mennesker har ansikt. Anonymous poster hash: 78d5e...a01
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Kjerringene på dette forumet må være mentalt ustabile hele gjengen! Løper et annet sted... Anonymous poster hash: b8506...047
megmegmeg Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Anbefaler deg bliss sin ansiktsvask, naobay hudkrem og renu sin øye/leppekrem de er fantastiske!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Jeg bruker Sisley og er kjempefornøyd. Det er dyrt dog. Enig i at det er lurt å gå til hudpleier å få anbefalt noe til din hud. Anonymous poster hash: 7e60b...075
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Ha ha hvis du er 40 år er du garantert utrolig harry. Hvem sier tryne?? Anonymous poster hash: c02ba...92c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 En vanlig feil folk gjør er å anta at kvisene kommer av for mye fuktighet/fet hud, når det gjerne er tørr hud/eksem som er grunnen Anonymous poster hash: 5853e...c67
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Kontakt en hudpleier. Jeg ville anbefale deg MD formulations penslingskur. Eller Priori. Det gjøres i salong, og det er utrolig hvor god effekt huden har av dette. Fjerner urenheter og små linjer. Og da får du anbefalt hjemmeprodukter, som du kan bruke hjemme tilpasset din hud. Anonymous poster hash: 0b2ee...3c5
LME1001 Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hehe, hvis du er 40 og kaller ansiktet for tryne, ser jeg for meg at du til dags dato har vasket ansiktet med et såpestykke i ny og ne..! Vet ikke hvorfor, men sånn forestiller jeg meg deg, HI =) Selv har jeg nettopp fått øynene opp for Maria Åkeberg sin hudpleieserie. MD har jeg brukt tusenvis av kroner på, men ikke vært fornøyd. Dra til en anbefalt hudpleier. Endret 30. desember 2013 av LME1001
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Clinique renseserie for blandingshud. Ble kvitt kvisene ved hjelp av den. Anonymous poster hash: ef16f...068
Schrødingerkatta Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Sjekk ut kremfresh.no eller .com husker ikke. Var tidligere plaget med urenheter på hake, men er nå helt kvitt det etter jeg begynte med rens og dagkrem fra den serien. Har reddet min hud!
thricane Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Om du har tryne, så tror jeg de fleste andre som har det velter seg i søle for å ta vare på huden ;-P Dårlig humor til side, hvor ille er huden din? Fastlegen kan skrive ut div preparater som har akkurat samme, om ikke bedre, effekt en dyre produkter hos hudpleie. Evnt kan du teste basiron (apoteket) og dra til lege om dette ikke holder. Hudlege på privat klinikk kan være verdt både tid og penger i lengden, da får du riktig behandling med en gang. Endret 30. desember 2013 av thricane
Sjøbanan Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er avhengig av Vichy sin dagkrem for uren hud (samt en alt i ett rensekrem fra samme merke, men dagkremen er viktigst). Ellers er uren hud hovedsakelig hormonellt...
___ Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Rent vann, ikke vask for ofte, minimalt med kremer og sminke, nok vann å drikke, sunn mat og mye utetid fungerer bra.
MrsMilla Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Høres jo ut som at du bør sjekke om du har noen intoleranser siden huden din ikke er bra. Alternativt at du har fått mange bakterier du ikke får bort etc. Uansett må huden renses for å få optimale forhold, bare husk at det kanskje ikke er nok for å få fin hud om du har intoleranser, da må du også se på kost. Jeg hadde eksempelvis helt grusom hud i ungdommen, helt vanvittig jævlig. Til vi fant ut at jeg var allergisk mot egg....... huden forvandlet seg drastisk over to uker....til det ugjenkjennelige. Trodde jeg hadde en helt elendig hud i årevis til dette kom fram. Nå får jeg komplimenter for min pene hud...... Men ang. rensing: Ha rene hender, rens med decleor rensekrem og la den virke på huden i et halvt minutt. skyll med masse vann. Avslutningsvis tar du en grov vaskeklut med mye vann på og klemmer godt inn mot huden for å presse vannet godt inn i porene. Siste runden med vaskekluten er den vridd opp så du får halvveis tørket litt. Deretter bruker du en skikkelig god hudkrem. Ville anbefalt decleor harmonie essentielle eller matis sos nutrition. Ikke vær rett for å bruke oljer selv om du kanskje har fet hud, ofte kompenserer huden med å lage oljer når du egentlig har tørr hud. Ved riktig rens og eventuell kosthold så ser huden flott ut med oljer, og ikke blank.
mummimamma27 Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 En kollega av meg bruker kokt egg. Kokes, skrelles og rulles over ansiktet mens det er varmt. Eggehviten skal visstnok trekke fett ut av huden og transportere det inn til plommen. Etter to-tre dager var huden mye finere og hun vedlikeholder hver tredje dag. Spennende, synd huden min flasser av fettmangel ellers skulle jeg testet det ut. :-)
Nullstress;) Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Haha, jeg bruker faktisk pro active Elsker den! Virker utrolig bra på meg i allefall.
Jallow B Skrevet 30. desember 2013 #21 Skrevet 30. desember 2013 Trynet: dialekt, folkens. Kjære vene. Jeg har vokst opp med "vask trynet ditt og sætt dæ ned og klapp igjen kjevla di." Kan ikke snakke sånn her jeg bor, men.. Over til spørsmålet: Jeg bruker african black soap, og en sånn skrubbehanskegreie til 10kr fra HM. Enkelt og billig. Smører tyyyyynt lag med yoyoba-olje etterpå. Helt fantastisk på vinterstid, huden min er bedre enn den har vært på lenge.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 "Rense tryne"? Og du er snart 40? Uansett, prøv Md, evt få hudpleier til å anbefale noe til din hud. Kutt ut sukker og usunn mat, det pleier å hjelpe. Anonymous poster hash: 78d5e...a01 Jøsses, må man virkelig tale på en spesiell måte om man skal være 40? Kaller stumpen for ræva også jeg! Send barnevernet umiddelbart!! Kan noen med peil på renseprodukter vennligst svare? Takk! Anonymous poster hash: b8506...047 Har mest lyst å spinne litt på denne jeg. Jeg kaller puppene mine for jentene og rumpa for pumpen. 🙊 Anonymous poster hash: e93ee...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå