Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Mange tusen takk fine damer! Det er ikke så lett for meg nå. Har også fått sterke kroppslige stress reaksjon med feber og mye smerter og betennelse som kastet på meg.. Det blir en veldig rar nyttårsaften i morgen.. Kjenner jeg er veldig utmattet og lurer på hvor lang tid det tar før jeg kommer meg..! Anonymous poster hash: e81a1...441 Jeg fikk en voldsom fysisk reaksjon da jeg ble kjørt til krisesenteret. Gjorde det etter jeg anmeldte han og politiet kjørte meg. Jeg kastet opp, fikk hodepine og nakken låste seg. Det ble bedre etter noen dager. Jeg hadde barnet mitt med meg. Du er heldig som slipper å måtte ta deg av barn i tillegg. Du kan mer konsentrere deg om deg selv. Jeg er snart 35 og dette skjedde for noen måneder siden. Ikke tenk på at livet er over. Det er nå det begynner (litt klisjé, men sant). Du har familien rundt deg og det er gull verdt. Ta en dag om gangen! Det kan også hjelpe å skrive ned tanker og følelser som kommer. Lykke til! Anonymous poster hash: 22d01...876
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Så flink du er det er ikke forseint med barn. Godt nyttår, 2014 blir kansje ditt år klem Anonymous poster hash: b1892...83c
Gjest MMJ Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har endelig greid å komme meg bort fra min psykisk syke samboer som har mishandlet meg fysisk og psykisk i mange mange år.. Nå sitter jeg her, har tatt de beste årene av mitt liv, og nå er det kanskje for sent for meg.. Vi fikk ingen barn og jeg har ingen barn. Nå er det kanskje for sent. Jeg sitter igjen veldig forvirret og redd.. Råd taes i mot med stor takk.. Anonymous poster hash: e81a1...441 Jeg har endelig greid å komme meg bort fra min psykisk syke samboer som har mishandlet meg fysisk og psykisk i mange mange år.. Nå sitter jeg her, har tatt de beste årene av mitt liv, og nå er det kanskje for sent for meg.. Vi fikk ingen barn og jeg har ingen barn. Nå er det kanskje for sent. Jeg sitter igjen veldig forvirret og redd.. Råd taes i mot med stor takk.. Anonymous poster hash: e81a1...441 Så bra! Nå er det bare ta tiden til hjelp! Ta i mot all hjelp du kan få fra krisesenteret, der er det sikkert mange flinke mennesker du kan prate med om alt du har opplevd og dine følelser. Klem klem
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #29 Skrevet 30. desember 2013 Kjære HI! En liten advarsel, av ren erfaring så vil den typen person etter hvert love gull og grønne skoger for at du skal komme tilbake. "Jeg lover, jeg skal forandre meg", "jeg har jo ofret både det og det etter at du dro for at jeg skal få deg tilbake, er ikke det bevis nok for at jeg elsker deg og vil ha deg tilbake", "jeg skal aldri være voldelig igjen, jeg lover, jeg har til og med meldt meg på sinnamestringskurs, bare for din skyld", med mange andre løfter. Går du tilbake vil han, i beste fall, forbedre seg. ...i et par uker. Så er det tilbake i samme gamle spor, alt er akkurat som før. Samme hva han sier, samme hvor mye han lokker, samme hva han lover, ikke gå tilbake. For vet du hva? Du fortjener så mye bedre! Anonymous poster hash: c7eca...a73
Vicky Pollard Skrevet 30. desember 2013 #30 Skrevet 30. desember 2013 HI Her. Jeg er 36 og snart 37.. Føler han "tok" de beste årene mine Har så lyst på både barn og utdanning men kunne ikke det da jeg var sammens med han.. Veldig avhengig og kontrollerende mann.. Nå sitter jeg veldig rådløs.. Hjemmet mitt er borte.. Dyrene mine.. Hva skjer med jobben min? Er så fortvilende.. Takk til alle som støttet meg, det betyr mye. Anonymous poster hash: e81a1...441 Gratulerer! Du er så modig og sterk. Tenk, endelig skal du få ta tilbake makten i ditt eget liv! Jeg er så glad på dine vegne! Du er fremdeles ung, og det er nå i allefall ingen tragedie at du ikke har fått barn med denne mannen! Dette er begynnelsen. Når noen dører lukkes, åpnes det nye dører, nye muligheter. Det er alltid noe man må ofre når man har tatt et slikt steg, men gevinsten er langt større enn forsakelse. Ta deg tid til å fordøye, ta imot hjelp og støtte og ta ett steg i gangen. Du er fremdeles ung og har alle muligheter foran deg om du våger å gripe de. Og det tror jeg at du gjør. Du som er så tøff og sterk at du har greid å komme deg bort fra dette, du kan greie alt du bestemmer deg for videre i livet. Stoooor klem
Iiiiik Skrevet 30. desember 2013 #31 Skrevet 30. desember 2013 Gratulerer med et viktig valg! Nå tillater du bare at han har ødelagt noen år av ditt liv, ikke hele livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #32 Skrevet 30. desember 2013 HI Jeg har slettet min facebook profil og deaktivert mitt gamle tlf nr. Tatt i bruk nytt og strengt hemmelig tlf nr. Han har ingen måte å komme seg i direkte kontakt med meg på.. Uansett.. Denne mannen er alvorlig psykisk syk og evner ikke selv å se at han gjør ting som er forferdelig.. Han har sikkert prøvd å sende massevis av sms og lagt igjen haugevis av mobilsvar mld til meg på gamle tlf nr mitt.. Akkurat det gir jeg fullstendig blaffen i.. De HAR derimot prøvd å ringe meg på krisesenteret, da dette krisesenteret er et av de få som har offentlig adresse... Og DET skremmer meg.. Familien min har også plaget faren min med haugevis av smser.. Han har videresendt de til meg og de er sendt på de villeste tider av døgnet.. De har også insinuert at jeg har tatt med meg hans lommebok og medisiner... Noe som er rent crap og de vet det godt selv.. Alt bare for å prøve å få meg til å få kontakt med dem.. Jeg føler meg tryggere etter noen dager here.. Men langt i fra trygg nok.. Anonymous poster hash: e81a1...441
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #33 Skrevet 31. desember 2013 Det høres ekstremt ut det du har opplevd, HI. Dessto mer beundringsverdig at du nå har kommet deg unna! Jeg er imponert! Den familien hans høres jo nesten like ille ut som han! Kanskje ikke så rart han er som han er, siden familien hans er slik og støtter ham i dette, og også kontakter din familie døgnet rundt. Jeg kan ikke sette meg helt inn i hva du faktisk går gjennom, jeg kan bare prøve å forstå. Det må være forferdelig tøft! Ikke rart du har fått en kroppslig reaksjon heller. Se om du greier å tenke på den reaksjonen som en utrensing, sykdommen - og han - er nå på vei ut av hele systemet ditt. Etter hvert vil du finne styrke igjen både fysisk og psykisk. Forstår godt at det skremmer deg når familien hans har forsøkt å kontakte krisesenteret. Det i seg selv viser hvor totalt blåst de er! Jeg regner med at krisesenteret har rutiner på at de ikke bekrefter at noen er der, så det tror jeg du kan stole på. Selv om hele livet ditt er snudd opp-ned nå, så håper jeg at du greier å gå inn i det nye året i vissheten om at du har gjort det riktige, at du kommer til å få et bedre liv etter hvert, du vil skape deg et nytt liv hvor du får det godt. Det blir nok ikke lett, men du har gjort det tøffeste nå - du har tatt steget og kommet deg ut av forholdet, bort fra denne syke, syke mannen. Det du har gjort krever stor styrke - husk det når du ikke føler deg sterk. Du har den styrken i deg! Jeg er eldre enn deg, mangler en mann nå.... men har ikke gitt helt opp håpet om barn. Jeg har flere venner som har fått barn når de har vært eldre enn deg - så det er håp på det området også Ønsker deg alt godt for det nye året! Klem <3 Anonymous poster hash: bff3b...107
♥Nemi♥ Skrevet 31. desember 2013 #34 Skrevet 31. desember 2013 Den familien hørtes ikke riktig frisk ut! Slenger meg på alt de andre har sagt. God klem fra meg<3 ta tiden til hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #35 Skrevet 31. desember 2013 Må bare du meg enig med de andre her i at du har gjort et utrolig tøft valg! Skjønner at du har det vanskelig nå, men du har helt sikkert mye bedre tider foran deg!! Jeg skjønner også at du har behov for å prate med noen om det du opplever, men vil likevel råde deg til ikke å legge ut altfor mange detaljer her. Du skriver som anonym, men det er likevel et åpent forum, og du vil vekk være ganske lett å kjenne igjen for der som kjenner situasjonen. Ikke skriv noe som det ikke er greit at familien hans leser. Ønsker deg alt godt og lykke til videre! Anonymous poster hash: 00d14...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå