Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har endelig greid å komme meg bort fra min psykisk syke samboer som har mishandlet meg fysisk og psykisk i mange mange år.. Nå sitter jeg her, har tatt de beste årene av mitt liv, og nå er det kanskje for sent for meg.. Vi fikk ingen barn og jeg har ingen barn. Nå er det kanskje for sent. Jeg sitter igjen veldig forvirret og redd.. Råd taes i mot med stor takk.. Anonymous poster hash: e81a1...441
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Flott!!!! Dette var nok en helt riktig avgjørelse.. og du skal se 2014 blir et godt år! Har ingen råd, vil bare ønske deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Gratulerer! Det var veldig modig gjort! Jeg har ingen erfaring med din situasjon, men vil ønske deg lykke til Anonymous poster hash: deef4...377
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Du gjorde det rette Vil bare ønske deg lykke til. Hadde en psykisk ustabil samboer, men vi fikk uheldigvis et barn sammen. Måtte aldri på krisesenter da. Har alltid følt at det var det rette valget, var som å komme ut av fengsel etter 5 år. Støtt deg til familie og venner, og flytt langt unna han. Anonymous poster hash: 44c09...568
Mamsemums Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Så bra at du kom deg vekk! Du er modig og sterk. Nå må du ta en dag av gangen, ikke ta alle fremtidens bekymringer nå i dag. Du har nå gjort det vanskeligste, nemlig å gå. Stor klem til deg og lykke til!
Bumblebeee Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Så modig gjort HI! Gratulerer med å ha tatt et veldig klokt valg. Ønsker deg alt godt fremover.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Det du har gjort nå er det beste du kunne gjort for livet ditt, du kommer til å være veldig glad for det senere. Og det er bra at dere ikke rakk å få barn sammen, da hadde du hatt han i livet ditt i veldig mange år. Ønsker deg masse lykke til fremover, du har vært modig! Anonymous poster hash: 1cb5d...9b6
Tjofsen Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Sterkt gjort av deg. Lykke til! Klem til deg!
*Miss Marple* Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Så tøff du er! Nå kan du starte på det nye året med blanke ark. Tenk på alt du kan gjøre nå når du bestemmer alt selv. Jeg er skikkelig imponert og glad på dine vegner. Ønsker det lykke til og et strålende 2014 🎉
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Han har ikke tatt de beste årene av ditt liv, de kommer nå kjære deg. Gratulerer med en avgjørelse som kommer til å endre livet ditt, i posititv retning. Ta i mot all hjelp du kan få å se på dette som begynnelsen på resten av livet ditt. Lykke til. Anonymous poster hash: 985bb...ab4
Kliko Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Du er tøff! Ville bare gi deg en klem og si lykke til videre. Tror 2014 blir er positivt år for deg!:-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 HI Her. Jeg er 36 og snart 37.. Føler han "tok" de beste årene mine Har så lyst på både barn og utdanning men kunne ikke det da jeg var sammens med han.. Veldig avhengig og kontrollerende mann.. Nå sitter jeg veldig rådløs.. Hjemmet mitt er borte.. Dyrene mine.. Hva skjer med jobben min? Er så fortvilende.. Takk til alle som støttet meg, det betyr mye. Anonymous poster hash: e81a1...441
Cat.68 Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Dette kommer at gå bra kjære deg, og det er ikke forseint for noe som helst, hverken barn eller utdanning. Det er NÅ livet ditt begynner, NÅ du kan begynne å leve det livet du fortjener, og NÅ du kan møte en mann som behandler deg med respekt. Du har tatt første skritt til et liv uten vold og dominans, nå må du fortsette veien fremover uten å se deg tilbake. Dette greier du. Send meg PM om du trenger å prate.♥
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Dette kommer til å gå fint! Du har tatt et viktig steg, og du har mange gode år foran deg!! Jeg traff mannen min da jeg var 37, og har idag verdens nydeligste datter. Det er absolutt ikke for sent hverken for barn eller utdanning! Masse lykke til! Stor klem Anonymous poster hash: 68fa4...8c2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Med tanke på at han var slik er jeg også ganske sikker på at han ikke lyttet til deg. Det betyr at du har mange følelser du ikke fått delt med noen, mye som du har stengt inn i deg. Ikke føl skyld eller anger for at du er deppa akkurat nå. Det er helt normalt. Det er vanskelig å hente energi til å se det positive når man er i dine sko. Men det positive er der, du har kommet deg vekk fra han og kommet deg vekk fra å bli behandlet dårlig av han. Det er positivt. Det er skremmende, når man har vært avhengig av å bli styrt mye av noen annen, å skulle stå på egne ben. Det kan til og med være tøft. Men det kommer seg. Du kan fortsatt både utdanne deg og få barn kjære du. Du kan få deg akkurat det liv du ønsker og vil. For vet du hva? Fra nå av er det du som bestemmer hvordan hverdagen din skal se ut og være! Du har vært sterk og tøff som har kommet deg vekk fra både han og den situasjonen du var i. Etter hvert som du får energien igjen så kommer du til å kunne reise deg igjen og stå på egne bein. Godt nytt år kjære du! Anonymous poster hash: c7eca...a73
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke for sent for noen ting, det er ikke uvanlig å møte sin livspartner eller få barn etter fylte 40 år i dag! Bruk litt tid på deg selv nå, stable livet ditt på bena, kom i orden og finn roen. Så skal du se det finnes en mann for deg også, en snill mann som behandler deg med respekt. Er du heldig kan du bli verdens beste bonusmamma for noen barn han har fra før, og visst kan du få egne barn også. Min pappa og hans nye kone fikk barn da hun var 42 år, alt gikk kjempefint. De beste årene i livet ditt ligger foran deg de, nå skal du bare ta vare på deg selv og glede deg over å være herre over eget liv. Masse lykke til videre! Anonymous poster hash: d9a49...232
Havhesten Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 HI Her. Jeg er 36 og snart 37.. Føler han "tok" de beste årene mine Har så lyst på både barn og utdanning men kunne ikke det da jeg var sammens med han.. Veldig avhengig og kontrollerende mann.. Nå sitter jeg veldig rådløs.. Hjemmet mitt er borte.. Dyrene mine.. Hva skjer med jobben min? Er så fortvilende.. Takk til alle som støttet meg, det betyr mye. Anonymous poster hash: e81a1...441 Kjære deg Gratulerer med et sterkt og modig valg! De beste årene er, som de andre jentene her sider, de som kommer nå. Vær glad for det sjumilsskrittet du har tatt nå, det er fantastisk at du har klart det. Det fører med seg et ras av følelser av alle slag. Men, ingenting er for sent! Ta ett skritt av gangen, alt er mulig når det gjelder utdanning og barn er absolutt ikke utenfor rekkevidde på den ene eller andre måten. Du er en sterk kvinne og du trenger å finne denne indre styrken og selvtilliten gradvis. Har du mulighet til å få timer hos psykolog? Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å komme til psykolog så raskt som mulig, og prøve å få to timer i uken i en startfase. Du har gjort en bragd, og trenger støtte fra profsejonelle for å gjøre det på best mulig måte. Har du venner og famlie som kan støtte deg? Sender en stor klem og ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 HI Ja min familie støtter meg 100% Hans familie.. De er desperate for at jeg skal komme tilbake.. Noe som ALDRI skal skje!! Anonymous poster hash: e81a1...441
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Du er beintøff. Du har tatt et kjempe tøft valg. Og du er fortsatt ung. Kom deg på beina og nyt livet. Det fortjener du. Anonymous poster hash: 02439...079
★julestjerne★ Skrevet 30. desember 2013 #21 Skrevet 30. desember 2013 Gratulerer med ei stor og riktig avgjerd!
det er berre mordi Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 Hiv meg på den. Gratulerer med den første dagen i ditt nye liv
Gjest lillehi Skrevet 30. desember 2013 #23 Skrevet 30. desember 2013 Masse lykke til❤ stå på dette klarer du! Godt nytt år🎉 klem😃
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Mange tusen takk fine damer! Det er ikke så lett for meg nå. Har også fått sterke kroppslige stress reaksjon med feber og mye smerter og betennelse som kastet på meg.. Det blir en veldig rar nyttårsaften i morgen.. Kjenner jeg er veldig utmattet og lurer på hvor lang tid det tar før jeg kommer meg..! Anonymous poster hash: e81a1...441
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 30. desember 2013 #25 Skrevet 30. desember 2013 Du har herved gjort 2013 til et bra år og har kjempeforutsetninger for å få et bra år i 2014 og for ikke å snakke om resten av fremtiden. Heier på deg vær glad dere ikke hadde barn ilag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå