Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Du har besøk av meg, jeg er 40 uker på vei. Du må velge mellom: A: Jeg er uheldig, og tisser på din sofa. B: Vannet går, og fostervann over din sofa. Anonymous poster hash: fbd62...315
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg vil tro at du klarer å unngå å tisse på sofaen, men om vannet går kan du jo ikke noe for det:) Sofaen kan uansett vaskes. Anonymous poster hash: 8b87f...2a3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg vil tro at du klarer å unngå å tisse på sofaen, men om vannet går kan du jo ikke noe for det:) Sofaen kan uansett vaskes. Anonymous poster hash: 8b87f...2a3 Du må velge!! (Han her sparker så veldig, har ikke alltid kontroll over urinblæra) Anonymous poster hash: fbd62...315
MarshOfDecay Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Om du ikke har kontroll over urinblæren, syns jeg du skal ha på deg Tena..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Om du ikke har kontroll over urinblæren, syns jeg du skal ha på deg Tena... Gikk tom på lørdag, får ikke kjøpt før senere i dag. Var på besøk hos deg i går. Anonymous poster hash: fbd62...315
Von Hertelhofen Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Hmmm, her er jo mengdeforskjellen vesentlig. Dersom du bare skvetter litt, ville jeg valgt tissing. Men dersom du tisset i strie strømmer så ville jeg klart valgt fostervannet.
Von Hertelhofen Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Men hvorfor er denne avstemmingen så viktig? Hehe...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du gir meg valget betyr det at du har kontroll over dette. Dersom du vil grise til sofaen min når det egentlig ikke er nødvendig er valget enkelt, da får du faktisk ikke komme på besøk! Uhell er selvsagt noe annet, men dersom det var snakk om uhell hadde det ikke vært mulig for meg å velge... Herrefred, for en VIKTIG avstemning.... Anonymous poster hash: 903fd...941
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Ja dette var tidenes viktigste avstemning... Skal du til en venninne og klarer ikke bestemme deg for å tisse eller lekke fostervann på sofaen hennes? Hvis jeg må velge hadde jeg gått for det alternativet du ikke kunne noe for.. Uhell skjer Anonymous poster hash: a6547...980
Serepta Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Om du var på besøk i går, er det vel ikke noe poeng ned avstemming ? Uansett vil jeg si at om du har så lite blærekontroll, men likevel drar i besøk - ville jeg sett på det som helt naturlig at du tok med et tisselaken, teppe, håndkle eller what ever til å sitte på.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Du har allerede vært på besøk og hatt et lite uhell hvor du lakk urin. Nå vil du ha rede på hva som er letteste unnskyldning..? Eller? Men jo, om man vet man ikke har fullstendig blærekontroll må man ta forholdsregler, evt bli hjemme. 40 uker på vei vil de fleste tro på at du lakk fostervann, noe som ikke kan kontrolleres. Anonymous poster hash: f1d3b...94a
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Om du kom til meg og var 40 uker og sprekkeferdig, så hadde jeg satt deg på en kladd uansett, så det spiller ingen rolle
*Miss Marple* Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Om du kom til meg og var 40 uker og sprekkeferdig, så hadde jeg satt deg på en kladd uansett, så det spiller ingen rolle Hadde du virkelig gjort det? Jeg gikk nesten to uker over og var da på besøkt hos mange uten å ofre fostervannet en tanke Jeg hadde selvsagt satt meg på kladden om vertinnen kom med en, men hadde nok humret litt i mitt stille sinn Ang avstemningen så kan man hindre å tisse i andres sofa selv om man er slakk i strikken, så jeg hadd nok valgt fostervann. Men må innrømme at jeg ikke skjønner hva som er så veldig viktig med denne avstemmingen. Hvorfor avstemming i det hele egentlig?
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Om du kom til meg og var 40 uker og sprekkeferdig, så hadde jeg satt deg på en kladd uansett, så det spiller ingen rolle Hadde du virkelig gjort det? Jeg gikk nesten to uker over og var da på besøkt hos mange uten å ofre fostervannet en tanke Jeg hadde selvsagt satt meg på kladden om vertinnen kom med en, men hadde nok humret litt i mitt stille sinn Ang avstemningen så kan man hindre å tisse i andres sofa selv om man er slakk i strikken, så jeg hadd nok valgt fostervann. Men må innrømme at jeg ikke skjønner hva som er så veldig viktig med denne avstemmingen. Hvorfor avstemming i det hele egentlig? Selvfølgelig ikke Men tanken hadde nok vært der
anonymsuperbruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Om du kom til meg og var 40 uker og sprekkeferdig, så hadde jeg satt deg på en kladd uansett, så det spiller ingen rolle Hadde du virkelig gjort det? Jeg gikk nesten to uker over og var da på besøkt hos mange uten å ofre fostervannet en tanke Jeg hadde selvsagt satt meg på kladden om vertinnen kom med en, men hadde nok humret litt i mitt stille sinn Ang avstemningen så kan man hindre å tisse i andres sofa selv om man er slakk i strikken, så jeg hadd nok valgt fostervann. Men må innrømme at jeg ikke skjønner hva som er så veldig viktig med denne avstemmingen. Hvorfor avstemming i det hele egentlig? lol Enig med deg! Tenkte også på kladd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå