Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Det blir hva du gjør det til, bestemmer du deg for at du ikke er et helt menneske uten partner vil du selvsagt føle deg halv og ensom, og om en nyttårsaften uten selskap er krise så blir det krise i år. Anonymous poster hash: 4eaff...3b5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #27 Skrevet 30. desember 2013 Hei HI! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Føler meg veldig ensom hele tiden, og det er helt min egen skyld! Jeg har også litt sosial angst, og tenker at ingen har glede av å være sammen med meg. Jeg har samboer og ei jente på 7 mnd, men utenom de har jeg ikke mange venner. Jeg har også store planer for 2014, både med tanke på trening og å bli myye mer sosial! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, jeg er 25. Vil gjerne treffe deg, kanskje vi kan hjelpe hverandre? Anonymous poster hash: b5922...232 Hvor bor du? Jeg er ikke HI men føler mye av det samme som deg. Anonymous poster hash: d01d1...1f3 Jeg bor i brumunddal, hvor bor du? Anonymous poster hash: b5922...232
Gjest lillehi Skrevet 30. desember 2013 #28 Skrevet 30. desember 2013 Takk for alle gode og oppmuntrende svar, det varmer . Jeg bor forresten i Hedmark. Har ei venninne jeg har litt kontakt med, men mest på meldinger. Hun har sine planer med familie på nyttårsaften, så blir nok ikke bedt dit. Kan hende jeg drar ut og spiser med min mor som også er alene da, hun var heller ikke bedt bort til familien på nyttårsaften. Men den ensomhetsfølelsen er der uansett. Fordi søsken og venner bor i tosomheten, har en partner og unger. Jeg sliter med litt sosialangst, depresjon og et negativt syn på livet, så jeg forstår at jeg ikke er så munter og være sammen med. Sliter med lite energi, så er dessverre ikke alltid jeg orker å være kjempesosial, være ute i store folkemengder eller jeg orker å holde huset såpass rent og ryddig at jeg vil be folk/andre unger på besøk. Har planer om å starte og trene på nyåret (gå turer), og håper det vil hjelpe positivt på energien min. Ellers får jeg bare prøve og kose meg alene på nyttårskvelden, håpe det nye året blir bedre. Men har virkelig følt på ensomheten denne jula, er vel høytider som er verst! Mistet en av besteforeldrene mine før jul også, og følte veldig på det da også. Så hvordan andre fikk trøst og støtte fra familie og venner, mens jeg ikke engang fikk en klem, bare av barna mine. Burde ikke være nødvendig å be om en klem... Nei nå syns jeg visst synd på meg selv igjen . Takk for svar igjen! 2014 SKAL bli bedre!! HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Du har ei mor som også sitter alene, legg sammen tog to, så er du ikke alene nyttårsaften. Du har ikke et rent og ryddig hjem, stakkars barn som må bo der. Sliter med psyken, så oppsøk hjelp. Nei, vet du hva, du er meg en rar en! 👼 Anonymous poster hash: 2c1b1...0df Er du helt riktig skrudd sammen i hodet Anonym? Tør ikke stå fram med nick engang! Den som bør søke hjelp her er deg😡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå