Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Er alenemor, og unga har vært hos faren og nye dama hans siden fredag. Og her er jeg, alene. Ingen familie og ingen venner som har bedt meg. 10-15 år med fokus på familien og med egen sykdom, har gjort at jeg knapt har venner, har ikke hatt overskuddet. Og nå som jeg er alene, så er jeg altså... HELT alene. Hjelper ikke å ha søsken heller når de har nok med seg selv og sitt og ikke bryr seg. Vært alene et drøyt år nå, og det er så ensomt, selv når unga er hjemme. Over 1,5 år siden jeg har hatt sex. Nettdating, uff nei. Har prøvd, men gitt opp. Vært på byen 3-4 turer, men ikke særlig attraktivt å nærme seg 40 og være singel skjønner jeg. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å "prøve meg" på en mann en gang. Nei, er håpløst, og ensom vil jeg fortsette å være virker det som.. Anonymous poster hash: 7baec...a3a
Gjest Løvemusene Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Trist å lese..hvor bor du? Kom til oss hvis du vil... Eller send meg pm hvis du vil prate! Endret 30. desember 2013 av Løvemusen
ærlig talt Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Den som intet våger, intet vinner 😉 Kan du ikke spørre noen om du kan komme på nyttårsaften? Man kan spørre søsken om sånt uten å trenge seg på! Ensomheten ellers må du også ta tak i selv. Det er sjelden venner/kjærester dukker opp fra ingenting. Start chat med venner fra Facebook, prøv nettdating litt til, sett inn annonse i lokalavisa osv. Lykke til 😊
inny Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hei. Livet er ikke alltid gøy. Synes du er tøff som er ærlig jeg. Lyst til å bli kjent med deg jeg, om du vil. Selv er jeg en jente på snart 40. Små barn og snill mann, men jeg har hatt noen tap i livet og føler meg likevel ensom innimellom. Lyst til å gå en tur? Jeg bor i Østensjø bydel i Oslo. Ta gjerne kontakt!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du ikke har hatt overskudd til venner de siste 15 årene, så er det ikke så rart at du er alene. Det trenger heldigvis ikke å bety at du blir værende alene. Det betyr bare at du må gjøre en innsats! Det er sjelden at noen ringer på døren din, du må ta første skrittet selv... Har ungene noen venner som du kan bli bedre kjent med foreldrene til? Hvor gamle er de? Har du mulighet til å bli med på dugnadsarbeid, så er det en super måte å starte en kontakt på, men det krever litt innsats å gå fra å treffes på dugnad til å bli venner. Jeg flyttet til mannens hjemsted for 6 år siden. Vi har hele tiden hatt hans familie, men sånn utenom det, har jeg til tider følt meg veldig ensom. Det har vært en lang periode der jeg har vært den eneste som har tatt kontakt med folk. Innimellom har jeg grått, fordi ingen noen gang inviterte MEG med på noe. Nå har dette forandret seg, og jeg er glad for at jeg la inn den innsatsen for å bli ordentlig kjent med folk! Jeg har ikke vært redd for å invitere folk hjem, har gjerne brukt ungene som "unnskyldning" og har hatt det veldig hyggelig. Har ingen skrupler for å høre om noen har lyst på besøk heller. Nå har jeg stort sett et godt sosialt liv. Det har vært en jobb, men det er helt klart verdt innsatsen Jeg vil ønske deg lykke til, håper du får en fin nyttårsaften, og at du i løpet av det nye året finner noen å tilbringe tid sammen med, sånn at du slipper å føle deg så ensom. Det er veldig vondt å føle seg på utsiden av fellesskapet, spesielt i disse facebook-tider, der lykken er på utstilling! Anonymous poster hash: 15c0f...72f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Du er 40 år, hva så om du sitter alene hjemme nyttårsaften. Er det virkelig så big deal? Som man reder, ligger man....👼 Anonymous poster hash: 2c1b1...0df
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Du er 40 år, hva så om du sitter alene hjemme nyttårsaften. Er det virkelig så big deal? Som man reder, ligger man.... Anonymous poster hash: 2c1b1...0df Hva er det for slags svar?! For veldig mange er det faktisk en big deal å være alene nyttår og julaften..Og hva har alderen hennes å si? Til deg HI, kjenner du ikke naboene dine? Du bor kansje i en stor by? Og har du ingen familie i nærheten? Blir du alene får du kjøpe deg god vin, lage god mat og se på rakettene alene, selv om det høres litt stusselig ut. Nyttårsaften er bare en dag i året. Så får du starte det nye året med å stifte nye bekjentskaper siden du er blitt alene :-) Anonymous poster hash: 346ea...44a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Hvor bor du i verden, HI? Anonymous poster hash: 9a89f...718
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Hva med å gjøre noe hyggelig for deg selv i eget selskap? Pynt deg og plei deg selv, spis ekstra god middag med utsøkt vil til (enten hjemme eller på restaurant), slapp av, nyt roen, lytt til musikk eller se en fin film. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Takk for alle gode og oppmuntrende svar, det varmer . Jeg bor forresten i Hedmark. Har ei venninne jeg har litt kontakt med, men mest på meldinger. Hun har sine planer med familie på nyttårsaften, så blir nok ikke bedt dit. Kan hende jeg drar ut og spiser med min mor som også er alene da, hun var heller ikke bedt bort til familien på nyttårsaften. Men den ensomhetsfølelsen er der uansett. Fordi søsken og venner bor i tosomheten, har en partner og unger. Jeg sliter med litt sosialangst, depresjon og et negativt syn på livet, så jeg forstår at jeg ikke er så munter og være sammen med. Sliter med lite energi, så er dessverre ikke alltid jeg orker å være kjempesosial, være ute i store folkemengder eller jeg orker å holde huset såpass rent og ryddig at jeg vil be folk/andre unger på besøk. Har planer om å starte og trene på nyåret (gå turer), og håper det vil hjelpe positivt på energien min. Ellers får jeg bare prøve og kose meg alene på nyttårskvelden, håpe det nye året blir bedre. Men har virkelig følt på ensomheten denne jula, er vel høytider som er verst! Mistet en av besteforeldrene mine før jul også, og følte veldig på det da også. Så hvordan andre fikk trøst og støtte fra familie og venner, mens jeg ikke engang fikk en klem, bare av barna mine. Burde ikke være nødvendig å be om en klem... Nei nå syns jeg visst synd på meg selv igjen . Takk for svar igjen! 2014 SKAL bli bedre!! HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a
Hønemor30 Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Du skriver at moren din også skal være aleine. Be henne til deg, så lager dere noe god mat sammen og kanskje litt vin om dere liker det. Så er jeg sikker på kvelden går og dere begge slipper å sitte aleine
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Hei HI! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Føler meg veldig ensom hele tiden, og det er helt min egen skyld! Jeg har også litt sosial angst, og tenker at ingen har glede av å være sammen med meg. Jeg har samboer og ei jente på 7 mnd, men utenom de har jeg ikke mange venner. Jeg har også store planer for 2014, både med tanke på trening og å bli myye mer sosial! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, jeg er 25. Vil gjerne treffe deg, kanskje vi kan hjelpe hverandre? Anonymous poster hash: b5922...232
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Takk for alle gode og oppmuntrende svar, det varmer . Jeg bor forresten i Hedmark. Har ei venninne jeg har litt kontakt med, men mest på meldinger. Hun har sine planer med familie på nyttårsaften, så blir nok ikke bedt dit. Kan hende jeg drar ut og spiser med min mor som også er alene da, hun var heller ikke bedt bort til familien på nyttårsaften. Men den ensomhetsfølelsen er der uansett. Fordi søsken og venner bor i tosomheten, har en partner og unger. Jeg sliter med litt sosialangst, depresjon og et negativt syn på livet, så jeg forstår at jeg ikke er så munter og være sammen med. Sliter med lite energi, så er dessverre ikke alltid jeg orker å være kjempesosial, være ute i store folkemengder eller jeg orker å holde huset såpass rent og ryddig at jeg vil be folk/andre unger på besøk. Har planer om å starte og trene på nyåret (gå turer), og håper det vil hjelpe positivt på energien min. Ellers får jeg bare prøve og kose meg alene på nyttårskvelden, håpe det nye året blir bedre. Men har virkelig følt på ensomheten denne jula, er vel høytider som er verst! Mistet en av besteforeldrene mine før jul også, og følte veldig på det da også. Så hvordan andre fikk trøst og støtte fra familie og venner, mens jeg ikke engang fikk en klem, bare av barna mine. Burde ikke være nødvendig å be om en klem... Nei nå syns jeg visst synd på meg selv igjen . Takk for svar igjen! 2014 SKAL bli bedre!! HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Du har ei mor som også sitter alene, legg sammen tog to, så er du ikke alene nyttårsaften. Du har ikke et rent og ryddig hjem, stakkars barn som må bo der. Sliter med psyken, så oppsøk hjelp. Nei, vet du hva, du er meg en rar en! 👼 Anonymous poster hash: 2c1b1...0df
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Nei, vet du hva, du er meg en rar en! Anonymous poster hash: 2c1b1...0df Den absolutt rareste her er den personen som presterer å si noe slikt til en person som har det vanskelig! Anonymous poster hash: 0ebb0...342
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 HI, vil bare si at det er flere i lignende situasjon som det du er i. Det er ikke godt. Selv ser jeg på disse dagene som noe som jeg bare skal komme meg gjennom i år. Jeg prøver å stresse minst mulig, ikke ha noen store forventninger til hverken meg selv eller andre. Nyttårsaften skal jeg bare lage meg noe god mat og ta det med ro. Og så tenker jeg at jeg prøve å ha det bedre til neste nyttår. Jeg legger litt planer fremover, ikke stort og urealistisk, men mindre planer som er gjennomførbare. Og så tenker jeg at jeg tross alt er glad for at jeg starter året uten å være utslitt etter festing og altfor sen kveld Anonymous poster hash: 0ebb0...342
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 HI, vil bare si at det er flere i lignende situasjon som det du er i. Det er ikke godt. Selv ser jeg på disse dagene som noe som jeg bare skal komme meg gjennom i år. Jeg prøver å stresse minst mulig, ikke ha noen store forventninger til hverken meg selv eller andre. Nyttårsaften skal jeg bare lage meg noe god mat og ta det med ro. Og så tenker jeg at jeg prøve å ha det bedre til neste nyttår. Jeg legger litt planer fremover, ikke stort og urealistisk, men mindre planer som er gjennomførbare. Og så tenker jeg at jeg tross alt er glad for at jeg starter året uten å være utslitt etter festing og altfor sen kveld Anonymous poster hash: 0ebb0...342 Flott innstilling 👼 Anonymous poster hash: 2c1b1...0df
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Hei HI! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Føler meg veldig ensom hele tiden, og det er helt min egen skyld! Jeg har også litt sosial angst, og tenker at ingen har glede av å være sammen med meg. Jeg har samboer og ei jente på 7 mnd, men utenom de har jeg ikke mange venner. Jeg har også store planer for 2014, både med tanke på trening og å bli myye mer sosial! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, jeg er 25. Vil gjerne treffe deg, kanskje vi kan hjelpe hverandre? Anonymous poster hash: b5922...232 Hvor bor du? Jeg er ikke HI men føler mye av det samme som deg. Anonymous poster hash: d01d1...1f3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Ja det er en liten trøst i at jeg ihvertfall ikke er altfor trøtt eller fyllesyk når barna kommer hjem utpå kvelden 1 januar . Og du som sier at jeg er rar. JA jeg vet . Jeg har slitt med psyken i mange år, fått hjelp som ikke har hjulpet, går på antidepressiva som gir meg litt mer energi men ikke tar depresjonen. Forandringene må skje i meg, og når jeg ikke får til det, så hjelper det lite med hjelp . Har en ME diagnose som er usikker om stemmer, men at jeg er mye sliten og ikke tåler stress er sikkert. Er derfor jeg ikke er i jobb. Vet at ensomheten er jeg skyld i selv pga lite kontakt med gamle venner i en årrekke, men det gjør meg ikke mindre ensom . Mulig jeg ber mor ut så vi spiser sammen ute på nyttårskvelden. Min mor har vært og er flink til å kritisere, og det orker jeg nok ikke hele nyttårskvelden. Hos henne gjør jeg sjelden ting bra nok. At jeg gjør så godt jeg kan ut fra mine egne forutsetninger er ikke bra nok. Så da er det kanskje bedre at vi sitter hver for oss. Jeg sliter alt nok med tanker om at jeg ikke er god nok og ikke strekker til i hverdagen, at jeg har mislyktes og er uten verdi som ikke klarer å jobbe! Jeg trøster meg med at jeg har tre barn jeg er utrolig glad i, og tenker på at det er mange som har det mye verre enn meg. HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Ja det er en liten trøst i at jeg ihvertfall ikke er altfor trøtt eller fyllesyk når barna kommer hjem utpå kvelden 1 januar . Og du som sier at jeg er rar. JA jeg vet . Jeg har slitt med psyken i mange år, fått hjelp som ikke har hjulpet, går på antidepressiva som gir meg litt mer energi men ikke tar depresjonen. Forandringene må skje i meg, og når jeg ikke får til det, så hjelper det lite med hjelp . Har en ME diagnose som er usikker om stemmer, men at jeg er mye sliten og ikke tåler stress er sikkert. Er derfor jeg ikke er i jobb. Vet at ensomheten er jeg skyld i selv pga lite kontakt med gamle venner i en årrekke, men det gjør meg ikke mindre ensom . Mulig jeg ber mor ut så vi spiser sammen ute på nyttårskvelden. Min mor har vært og er flink til å kritisere, og det orker jeg nok ikke hele nyttårskvelden. Hos henne gjør jeg sjelden ting bra nok. At jeg gjør så godt jeg kan ut fra mine egne forutsetninger er ikke bra nok. Så da er det kanskje bedre at vi sitter hver for oss. Jeg sliter alt nok med tanker om at jeg ikke er god nok og ikke strekker til i hverdagen, at jeg har mislyktes og er uten verdi som ikke klarer å jobbe! Jeg trøster meg med at jeg har tre barn jeg er utrolig glad i, og tenker på at det er mange som har det mye verre enn meg. HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Dersom alternativet hadde vært å tilbringe kvelden med en kritikksyk mor ville jeg helt klart kost meg alene Som trebarnsmor må det da være deilig med en frikveld? Hva med å booke deg inn på hotell et døgn? Sørg for at du får et digert badekar og deilig seng. Pynt deg, vær glamourøs og mystisk ved middagen ... Folk vil undre seg over hvem denne vakre kvinnen er. Kanskje dukker det opp en kjekk og sofistikert hette ...og det er duket for romantikk *sukk* Unn deg room service og champagne til frokost. Det er viktig å unne seg litt luksus og virkelig skjemme bort seg selv så ofte man kan
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Ja det er en liten trøst i at jeg ihvertfall ikke er altfor trøtt eller fyllesyk når barna kommer hjem utpå kvelden 1 januar . Og du som sier at jeg er rar. JA jeg vet . Jeg har slitt med psyken i mange år, fått hjelp som ikke har hjulpet, går på antidepressiva som gir meg litt mer energi men ikke tar depresjonen. Forandringene må skje i meg, og når jeg ikke får til det, så hjelper det lite med hjelp . Har en ME diagnose som er usikker om stemmer, men at jeg er mye sliten og ikke tåler stress er sikkert. Er derfor jeg ikke er i jobb. Vet at ensomheten er jeg skyld i selv pga lite kontakt med gamle venner i en årrekke, men det gjør meg ikke mindre ensom . Mulig jeg ber mor ut så vi spiser sammen ute på nyttårskvelden. Min mor har vært og er flink til å kritisere, og det orker jeg nok ikke hele nyttårskvelden. Hos henne gjør jeg sjelden ting bra nok. At jeg gjør så godt jeg kan ut fra mine egne forutsetninger er ikke bra nok. Så da er det kanskje bedre at vi sitter hver for oss. Jeg sliter alt nok med tanker om at jeg ikke er god nok og ikke strekker til i hverdagen, at jeg har mislyktes og er uten verdi som ikke klarer å jobbe! Jeg trøster meg med at jeg har tre barn jeg er utrolig glad i, og tenker på at det er mange som har det mye verre enn meg. HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Dersom alternativet hadde vært å tilbringe kvelden med en kritikksyk mor ville jeg helt klart kost meg alene Som trebarnsmor må det da være deilig med en frikveld? Hva med å booke deg inn på hotell et døgn? Sørg for at du får et digert badekar og deilig seng. Pynt deg, vær glamourøs og mystisk ved middagen ... Folk vil undre seg over hvem denne vakre kvinnen er. Kanskje dukker det opp en kjekk og sofistikert hette ...og det er duket for romantikk *sukk* Unn deg room service og champagne til frokost. Det er viktig å unne seg litt luksus og virkelig skjemme bort seg selv så ofte man kan Takk for svar . Ja jeg lekte lenge med tanken, at jeg skulle dra bort en tur alene i romjula. Ta en båttur til København eller Kiel. Trenger virkelig å komme meg bort fra husets fire vegger, som jeg føler jeg blir kvalt av! Og tankene om alt jeg skulle og burde ha gjort i huset! Men så føltes det litt dumt å dra på tur helt alene. Hva kom andre til å si og tenke. Og dumt å bruke penger bare på meg selv liksom.. Så da sitter jeg hjemme fortsatt da . Har selskap av noen gullfisk og to innekatter . Men må nok vurdere en tur alene snart og bare komme meg bort litt. Lyst på båttur, men kvier meg litt fordi jeg alltid får krøll på balansesystemet og føler meg svimmel i ukesvis etter en tur HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a
Gjest Anybody Skrevet 30. desember 2013 #21 Skrevet 30. desember 2013 Dumt du bor så langt borte da. Du er velkommen hit, her blir det bare datteren min og meg i år. Vi orker rett og slett ikke reise vekk, vil holde oss her. Litt deilig! Du får ta deg en tur ut på byen da vet du, er vel mange steder det er litt eldre klientell enn standarden? Og finnes plenty av single menn i 40 årene
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2013 #22 Skrevet 30. desember 2013 Ja det er en liten trøst i at jeg ihvertfall ikke er altfor trøtt eller fyllesyk når barna kommer hjem utpå kvelden 1 januar . Og du som sier at jeg er rar. JA jeg vet . Jeg har slitt med psyken i mange år, fått hjelp som ikke har hjulpet, går på antidepressiva som gir meg litt mer energi men ikke tar depresjonen. Forandringene må skje i meg, og når jeg ikke får til det, så hjelper det lite med hjelp . Har en ME diagnose som er usikker om stemmer, men at jeg er mye sliten og ikke tåler stress er sikkert. Er derfor jeg ikke er i jobb. Vet at ensomheten er jeg skyld i selv pga lite kontakt med gamle venner i en årrekke, men det gjør meg ikke mindre ensom . Mulig jeg ber mor ut så vi spiser sammen ute på nyttårskvelden. Min mor har vært og er flink til å kritisere, og det orker jeg nok ikke hele nyttårskvelden. Hos henne gjør jeg sjelden ting bra nok. At jeg gjør så godt jeg kan ut fra mine egne forutsetninger er ikke bra nok. Så da er det kanskje bedre at vi sitter hver for oss. Jeg sliter alt nok med tanker om at jeg ikke er god nok og ikke strekker til i hverdagen, at jeg har mislyktes og er uten verdi som ikke klarer å jobbe! Jeg trøster meg med at jeg har tre barn jeg er utrolig glad i, og tenker på at det er mange som har det mye verre enn meg. HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Dersom alternativet hadde vært å tilbringe kvelden med en kritikksyk mor ville jeg helt klart kost meg alene Som trebarnsmor må det da være deilig med en frikveld? Hva med å booke deg inn på hotell et døgn? Sørg for at du får et digert badekar og deilig seng. Pynt deg, vær glamourøs og mystisk ved middagen ... Folk vil undre seg over hvem denne vakre kvinnen er. Kanskje dukker det opp en kjekk og sofistikert hette ...og det er duket for romantikk *sukk* Unn deg room service og champagne til frokost. Det er viktig å unne seg litt luksus og virkelig skjemme bort seg selv så ofte man kan Takk for svar . Ja jeg lekte lenge med tanken, at jeg skulle dra bort en tur alene i romjula. Ta en båttur til København eller Kiel. Trenger virkelig å komme meg bort fra husets fire vegger, som jeg føler jeg blir kvalt av! Og tankene om alt jeg skulle og burde ha gjort i huset! Men så føltes det litt dumt å dra på tur helt alene. Hva kom andre til å si og tenke. Og dumt å bruke penger bare på meg selv liksom.. Så da sitter jeg hjemme fortsatt da . Har selskap av noen gullfisk og to innekatter . Men må nok vurdere en tur alene snart og bare komme meg bort litt. Lyst på båttur, men kvier meg litt fordi jeg alltid får krøll på balansesystemet og føler meg svimmel i ukesvis etter en tur HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Jeg synes i alle fall at du skal unne deg litt ekstra luksus Gjør litt stas på deg selv! Som mor gjør man verdens viktigeste jobb og det skal belønnes.Champagne gjør forøvrig underverker for kranglete balansenerver
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #23 Skrevet 30. desember 2013 Takk for alle gode og oppmuntrende svar, det varmer . Jeg bor forresten i Hedmark. Har ei venninne jeg har litt kontakt med, men mest på meldinger. Hun har sine planer med familie på nyttårsaften, så blir nok ikke bedt dit. Kan hende jeg drar ut og spiser med min mor som også er alene da, hun var heller ikke bedt bort til familien på nyttårsaften. Men den ensomhetsfølelsen er der uansett. Fordi søsken og venner bor i tosomheten, har en partner og unger. Jeg sliter med litt sosialangst, depresjon og et negativt syn på livet, så jeg forstår at jeg ikke er så munter og være sammen med. Sliter med lite energi, så er dessverre ikke alltid jeg orker å være kjempesosial, være ute i store folkemengder eller jeg orker å holde huset såpass rent og ryddig at jeg vil be folk/andre unger på besøk. Har planer om å starte og trene på nyåret (gå turer), og håper det vil hjelpe positivt på energien min. Ellers får jeg bare prøve og kose meg alene på nyttårskvelden, håpe det nye året blir bedre. Men har virkelig følt på ensomheten denne jula, er vel høytider som er verst! Mistet en av besteforeldrene mine før jul også, og følte veldig på det da også. Så hvordan andre fikk trøst og støtte fra familie og venner, mens jeg ikke engang fikk en klem, bare av barna mine. Burde ikke være nødvendig å be om en klem... Nei nå syns jeg visst synd på meg selv igjen . Takk for svar igjen! 2014 SKAL bli bedre!! HI Anonymous poster hash: 7baec...a3a Du har ei mor som også sitter alene, legg sammen tog to, så er du ikke alene nyttårsaften. Du har ikke et rent og ryddig hjem, stakkars barn som må bo der. Sliter med psyken, så oppsøk hjelp. Nei, vet du hva, du er meg en rar en! Anonymous poster hash: 2c1b1...0df Hvor er moderator når denne ekle anonyme, som ALLTID må slenge ut noe dritt, sparker noen som allerede ligger nede?!! Du må ha et vanvittig trist liv som må sitte på et nettsted å spy ut drittkommentarer i hver eneste tråd her inne!! Anonymous poster hash: af61a...a9b
Flopsy Skrevet 30. desember 2013 #24 Skrevet 30. desember 2013 Send gjerne pm, HI. Jeg bor i samme fylke som deg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #25 Skrevet 30. desember 2013 Høres ut som du bør finne deg en sosial hobby som ikke TRENGER være sosial med mindre man vil det selv:p Begynn å ta ridetimer f.eks! Mye hyggelige folk i Hedmark i hestemiljøet, trust me! Begynn å reise på katteutstillinger for eksempel! Tren på treningssenter og bli med på fellestimer som yoga eller noe? Begynn å spille dataspill med online kommunikasjon, det er gull for sånn sære folk som oss (vi høres veldig like ut ) Anonymous poster hash: effc9...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå