Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Etter babyen ble født for et halvt år siden har det blitt lite tid til sex og jeg har ikke følt stort behov for det heller. Samboer har mast veldig og beskyldt meg for å ikke "gi" han sex, å kommer med trusler om hva som kan skje når han over tid for lite sex. Nå i julen har vi vært sammen med folk og overnattet bort, slik at jeg hvertfall ikke har ønsket å ta initiativ til det. Men i kveld etter vi kom hjem fra selskap, slappet vi av med film og jeg tenkte jeg skulle glede han med å ta initiativ. Da vi la oss kledde jeg av han og ba han med inn i dusjen. Vasket og masserte ryggen hans og i det han var på vei ut, trakk jeg han inn og jeg gikk ned på han .... planen var å tilfredsstille han fullstendig. Men jeg tror at ettersom han har drukket, får han ikke utløsning like raskt som i edru tilstand. Så han ville heller gå ned på meg, enda jeg insisterte på at dette var kunn for han. Han ville vi skulle gå på soverommet. I senga ville han gjøre seg ferdig på meg, det var utrolig godt. Etterpå holdt vi på lenge sammen uten at han kom. Etterhvert begynte jeg å få vondt (blir fort det etter fødselen nå), å ga han tegn om at vi måtte prøve annen stilling slik at han kunne komme så fort som mulig. Men da ga han opp og ville ikke mer. Jeg sa jeg godt kunne fortsette en stund til selv on det gjorde vondt, men han ville ikke. Jeg ble skuffet, for det var han som skulle få kose seg nå i kveld, jeg gjorde dette for han. Da vi la oss for å sove begynte han å diskutere og skylde meg for å ikke bry meg om han. Jeg er vant til at han diskuterer tull og krangler om bagateller når han drikker, så jeg snudde meg med ryggen til for å sove etter å ha sagt god natt. Før jeg vet ordet av det, reiser han seg opp i sengen, bekker meg over på ryggen og med hardt tak drar han av meg trusa! Jeg blir livredd og tar beina opp mot meg slik at han ikke får tatt av meg trusa og tar den på meg samtidig som jeg sparker han såpass hardt at han mister taket i meg og faller på gulvet. Passet på at det ikke var så hardt at han skadet seg eller skulle få skikkelig vondt. I det han reiser seg opp å legger seg, kjenner jeg hvor vondt jeg har på hver hofte hvor trusa stagnerte i låret og kjenner at det svir. Babyen ligger i sprinkelsenga ved siden av å sover like godt. Men jeg spør hva som gikk av han, hva han gjorde og hva han tenkte? Og hvorfor han gjorde det. "Trodde du jeg inviterte til mer sex" spurte jeg. Men han svarte "jeg gjorde ingenting, det var du som sparket meg ned fra senga". Jeg fortsatte å spørre, slik som "ja, men hvorfor tror du jeg gjorde det da? Det var jo fordi jeg ble redd fordi du med makt kledde av meg og var hardbar". Får ingen svar. Jeg ble redd og ba han legge seg på et annet rom. Etter en kort tur på badet kommer han tilbake, sier at det er like mye hans hus og han betaler, så han skal ligge i sin seng på sitt soverom, så sluknet han. Her ligger jeg med tusen tanker og spørsmål og lurer på fremtiden for meg å babyen med en mann/pappa som ved flere anledninger har vist tendens til makt/vold ved alkoholinntak. Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor inrømmet han ikke at han "overfalte" meg? Anonymous poster hash: 30885...d67
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Legg deg på det andre rommet. I morgen tidlig tar du en alvorsprat med din mann om hva som faktisk skjedde, hvordan han agerte, og hva du tenker rundt det. Ikke begynn med å kjefte og hyle, fortell rolig hendelsesforløpet, og hvordan du opplevde det. Jeg ville satt krav om kraftige restriksjoner på alkoholinntaket for å fortsette å dele hus med denne mannen! Anonymous poster hash: 39234...c7e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Hva du skal gjøre ka ingen andre fortelle deg. Sender deg en klem allefall. Når mannen min slo meg å overfalt meg så nekta han på det etterpå. Emda jeg hadde blåmerker som bevis. Dette måtte jeg visst ha gjort før. Vi er sammen den dag i dag, han er super pappa. Også en super kjæreste så lenge han ikke er full å frustrert. Jeg har lært meg til å unngå så godt som mulig slike situasjoner å samme med konfrontasjoner når han er full. Håper du får de svarene du leter etter. Ta deg en prat med han i morra, fortell han at du ble redd. Du kan også ta med baby å legge deg en annen plass i huset om mulig? Anonymous poster hash: ed7b4...dbf
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Folk gjør dumme ting i fylla. Tror ikke dette er noe å engstelig seg over, dersom det ikke gjentar seg.. Prat med han uansett, uten å bruke en sint stemme:) Kanskje var han seksuelt frustrert når dere kranglet, og ikke visste hvordan han skulle te seg.. Håper det går bra,mot at han slutter med dette tullet sitt. Anonymous poster hash: 4eebb...b47
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 IKKE greit!!!! Det er jo faktisk en kriminell handling og hvis han i tillegg ikke kan innrømme det engang, så er han ikke mye til mann. Har ikke annet enn forakt tilovers for "menn" som behandler kvinner slik. Anonymous poster hash: 97c84...a49
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Da han våknet i dag trodde han at han kunne legge seg bak meg og få tre min på å gjøre sitt før han sto opp?!? Det ville jeg ikke, å han sto opp alene. Jeg måtte ta meg av babyen, slik jeg har gjort i hele natt og fra tidlig morgentimer. Ingen alenetid på mor Hi Anonymous poster hash: 30885...d67
Sommerfeeling Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke alle som tåler alkohol og han er tydeligvis en av de. Han bør gå over til et liv som avholds og det bør han få klar beskjed om. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Uff, klem til deg, HI. Får ingen god magefølelse av å lese innlegget ditt. "Mannen" din oppfører seg veldig umodent. Hvor gammel er han egentlig? Jeg får alltid litt uggen følelse av menn som forandrer personligheten sin i fylla på den måten. Umulige å diskutere med, gjør rare ting og blir generelt ikke noe særlig snille. Nå har dere et barn sammen og jeg lurer på hvorfor han syns det er greit å bli sånn da? Anonymous poster hash: f3675...b26
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Uff, klem til deg, HI. Får ingen god magefølelse av å lese innlegget ditt. "Mannen" din oppfører seg veldig umodent. Hvor gammel er han egentlig? Jeg får alltid litt uggen følelse av menn som forandrer personligheten sin i fylla på den måten. Umulige å diskutere med, gjør rare ting og blir generelt ikke noe særlig snille. Nå har dere et barn sammen og jeg lurer på hvorfor han syns det er greit å bli sånn da? Anonymous poster hash: f3675...b26 Det kan vi bare lure på ja. Samboeren min er over 40år. Hi Anonymous poster hash: 30885...d67
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Voldtektsforsøk, kaller man det. Hva hadde skjedd om du ikke hadde greid å sparke han vekk? Å ta noen med makt er aldri greit, uansett. Og spesielt ikke med en baby tilstede, er han helt gal? Mannen har et alkoholproblem. For ja, det har man når man ikke kan kontrollere seg ifylla. Han må slutte, med begge deler. Anonymous poster hash: 39819...b0e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Sånt skjer, sikkert ingen fare hvis det ikke gjentar seg. Høres gjerne mye verre ut når historien blir fortalt enn slik den faktisk var. Anonymous poster hash: fb646...b28
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Voldtektsforsøk, kaller man det. Hva hadde skjedd om du ikke hadde greid å sparke han vekk? Å ta noen med makt er aldri greit, uansett. Og spesielt ikke med en baby tilstede, er han helt gal? Mannen har et alkoholproblem. For ja, det har man når man ikke kan kontrollere seg ifylla. Han må slutte, med begge deler. Anonymous poster hash: 39819...b0e Litt dramatisk ? Anonymous poster hash: fb646...b28
Siamese Hellhound Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Sånt skjer, sikkert ingen fare hvis det ikke gjentar seg. Høres gjerne mye verre ut når historien blir fortalt enn slik den faktisk var. Anonymous poster hash: fb646...b28 Eh, sånt skjer?? Jajja, mannen min prøvde å voldta meg i fylla, men men, det er bare sånt som skjer. Han glemte seg vel bare bort litt. Hallo? Sånt skjer IKKE i et vanlig, sunt forhold. Han burde skamme seg skikkelig og helst hatt et spark bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå