Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 For en klisjé. Men det har nå blitt "avtalt" mellom meg og min beste venn. Vi nærmer oss 30, og han har begynt å snakke voldsomt om dette. Han virker skremmende seriøs. Det verste er at vi sitter i hvert vårt langvarige forhold, med samboer og barn hver oss begge to. Blir helt skremt jeg. Når jeg spør om han virkelig mener det, svarer han at det er meg han vil gifte seg med. Herregud. Jeg kunne faktisk giftet meg med han, om jeg var singel!!! Blir helt satt ut her jeg.. Han skal liksom være min aller beste venn, og jeg vil ikke miste han heller. Men hvordan få han til å forstå at denne avtalen bare var en morsom greie når vi var 17? Anonymous poster hash: cefc5...d2c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Si nei. Anonymous poster hash: e069b...07d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Stikk ned på tinghuset i lunsjen med din samboer og få giftermål overstått, problem solved Anonymous poster hash: 3d37e...72a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 For en klisjé. Men det har nå blitt "avtalt" mellom meg og min beste venn. Vi nærmer oss 30, og han har begynt å snakke voldsomt om dette. Han virker skremmende seriøs. Det verste er at vi sitter i hvert vårt langvarige forhold, med samboer og barn hver oss begge to. Blir helt skremt jeg. Når jeg spør om han virkelig mener det, svarer han at det er meg han vil gifte seg med. Herregud. Jeg kunne faktisk giftet meg med han, om jeg var singel!!! Blir helt satt ut her jeg.. Han skal liksom være min aller beste venn, og jeg vil ikke miste han heller. Men hvordan få han til å forstå at denne avtalen bare var en morsom greie når vi var 17? Anonymous poster hash: cefc5...d2c Dette var en greie før, da alle giftet seg. Det er vel ikke snakk om at dere skal bryte ut av deres respektive forhold for å gifte dere med hverandre, siden ingen av dere har giftet dere ennå? Han kan vel umulig tro det? Anonymous poster hash: ab17c...077
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Det er vel en spøk? Så dum er dere vel ikke? "Ikke gift" og singel er ikke det samme. Sikker på du nærmer deg 30? Anonymous poster hash: 8b4d4...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå