Gå til innhold

Deler denne med dere .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen hytte å låne bort, men reagerer veldig på negativt oppgulp her. Nå er det vel muligens slik at barn som aldri får ferie, aldri får være med på noe og aldri opplever noe form for avbrekk i dagliglivet kanskje hadde fortjent ett avbrekk. Alt annet er ikke relevant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tigging!!!

Anonymous poster hash: e035f...8fc

Skrevet

Fattig i velferds Norge ja.. landet hvor man er fattig om man ikke eier egen bolig, kler ungene i Ralph Lauren, reiser på sydenferier hvert år og reiser på ski og hytteferier med ungene i vinterferien. 

Har dessverre ingen hytte å låne vekk, men er dama så fattig kan de vel flytte ut av Oslo ( en av norges dyreste byer) om hun er så fattig? Merkelig at folk ber om sympati istedetfor å forandre sin økonomiske situasjon. Og ja, jeg har og vært nødt å flytte for å skrenke inn på bokostnadene og skaffe en bedre jobb som aleneforelder. 

Anonymous poster hash: ad873...341
Skrevet

De kan vel dra på turistforeningens hytter, slik som vi andre uten egen hytte gjør? Merkelige forespørsel.

Anonymous poster hash: e9849...dac
Skrevet

Nå er annonsen uansett fjernet fra Finn.no. Var sikkert bare tull...

Anonymous poster hash: e9849...dac
Skrevet

Fantastisk hvordan enkelte klarer å hisse seg opp over ting som har null betydning for dem.

Hjelp eller la vær, det er da for søren ikke verre enn det. Herrefred, så mange mugne, kjipe mennesker det er samlet på et brett her inne!

Skrevet

kjenner maaange som aldri har vært på hytte, meg selv inkl. herregud!!

Anonymous poster hash: 6a879...167
Skrevet

Har ingen hytte å låne bort, men reagerer veldig på negativt oppgulp her. Nå er det vel muligens slik at barn som aldri får ferie, aldri får være med på noe og aldri opplever noe form for avbrekk i dagliglivet kanskje hadde fortjent ett avbrekk. Alt annet er ikke relevant.

Foreldrene prioriterer jo bil, fremfor ferie. Deres valg det. Neida, de ønsker jo å få både i pose og sekk ! 👼

Anonymous poster hash: ad13c...5ec

Skrevet

Fantastisk hvordan enkelte klarer å hisse seg opp over ting som har null betydning for dem.

Hjelp eller la vær, det er da for søren ikke verre enn det. Herrefred, så mange mugne, kjipe mennesker det er samlet på et brett her inne!

Vet ikke om du mener at også jeg er en av disse som "hisser meg opp"? Er i grunn meget avslappet her, men synes at det blir for dumt at det skjærer i mammahjertet til denne dama at de ikke får reist på hyttetur? Hun burde heller prioritere litt anderledes, enn å inn på finn.no og tigge. Hva slags forbilde er hun for sine barn? Tragisk!! 👼

Skrevet

"Alle andre" har vært på Sydenferie, untagen mine barn, min mann og jeg. Skulle gjerne hatt billetter til "Syden" til sommeren. Helst fra rygge. Men Gardermoen og Torp går også helt fint, da vi har bil. Hotellet- standarden er helt opp til deg, men helst ikke lengre enn gåavstand til stranden. Må være i fellesferien.

Uff, dette er tungt, å tigge på denne måten her, men hva jeg ikke gjør for barna mine.

Anyone!?

Du mener at å låne bort hytta si er det samme som å kjøpe flybilletter?

Fikk du også hjelp av Frelsesarmeen til julemat i år?

Her er det vel helle snakk om en mor som ønsker å høre noe litt spesielt for barna sine. Og å låne en hytte vil ikke koste hytte-eierne noe. Så ser ikke problemet i å spørre. Er jo ikke slik at hun krever det. Hun spør om hjelp, og det må man få lov til :)

(Og ja, jeg skjønte at sydenturen var en parodi) ;)

Skrevet

Melding er slettet, får jeg opp når jeg åpner linken.

Anonymous poster hash: 4a16c...fdb

Skrevet

Tja.... jeg stusset faktisk på denne annonsen selv. Alle andre barna har vært på hyttene sine? Jaha virkelig "ALLE"?

Selv har jeg ikke hytte på fjellet, ei heller ski eller staver, men ungene har aldri sutret over dette noen gang. Og har vi reist på fjellet, så har vi leid utstyr og vært på turistforeningen sine hytter.

Lurer på om jeg skal "tigge" til meg ei hytte nede i varmen jeg.....

Anonymous poster hash: 9d3e5...065
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Hva stod i annonsen som nå er slettet?

Anonymous poster hash: 6e06c...3ec

Skrevet

"Alle andre" i Oslo har IKKE vært på hyttetur. I Oslo er det mange fra andre land som ikke drar på hyttetur eller skiferier.

Dette blir helt feil for meg å klage over.

Ene barnet mitt fortalte meg for noen år siden at "alle andre" reiste til syden. Det er også tull. Mange gjør det, men det er da ikke synd på mitt barn av den grunnen. Vi reiste heller og besøkte familien i en annen landsdel.

Så ja, jeg reagerte veldig på dette her med å låne hytte når jeg leste det på facebook.

Anonymous poster hash: 91864...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...