Gå til innhold

Deler denne med dere .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste den på FB og beklager om jeg virker surmaga nå, men å få tak i billige ski og dra opp i marka (de har jo bil) burde de klare!

Man trenger ikke hytteturer for å kunne oppleve marka og å gå på ski.

Anonymous poster hash: 12ebf...894
Skrevet

Jeg må også si at jeg reagerte på denne!

Man kan jo faktisk også låne/leie turistforeningen sine hytter relativt billig.....Eller gå dagsturer i marka som hun over foreslo.

Anonymous poster hash: 4de90...b83
Skrevet

Jeg må også si at jeg reagerte på denne!

Man kan jo faktisk også låne/leie turistforeningen sine hytter relativt billig.....Eller gå dagsturer i marka som hun over foreslo.

Anonymous poster hash: 4de90...b83

Det er sant.

Jeg er alenemamma og benytter ofte hyttene fra turistforeningen. Genialt opplegg for oss som ikke har så god råd :D

Anonymous poster hash: 12ebf...894

Skrevet

Har lGt ut denne jeg også :)

Håper de får låne en hytte, så de kan dra på en liten "ferie" :)

Skrevet

Mye morsommere for barna og telte i marka og brenne bål med pinnebrød og pølser. Dette står på viljen til å gidde.

Anonymous poster hash: 0409a...237

Skrevet

Herregud! Er da ingen menneskerett å ha hytte!

Anonymous poster hash: be1ce...3fa
Skrevet

Vi er en familie med normal økonomi, og våre barn har heller aldri fått skiferie på hyttetur. Reagerte veldig på den der jeg også.

Anonymous poster hash: 4dc5b...c2a

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja, den reagerte jeg også på.  

Skrevet

Jeg reagerte også på denne. Og som en kommenterte på Facebook. Her har familien tydeligvis tydd til Frelsesarmeen for å ha råd til å feire jul, ha julemat osv, men har råd til å kjøre noen timer for å dra på hyttetur? Med bensinprisene hadde de hatt råd til egen julemat, om de har råd til å kjøre noen timer for å dra på ferie. Jeg er selv ufør alenemor til tre, og barna mine har aldri opplevd hytteturer og skiturer i jul eller vinterferien. Skulle veldig gjerne gitt dem det, men skal det bli skitur må vi altså ta en liten dagstur. Jeg tyr ikke til Frelsesarmeen for å få hjelp i jula av den grunn..

Anonymous poster hash: c784c...688

Skrevet

Det jeg reagerer på er at de bor i oslo, har bil og hund.

Anonymous poster hash: 2a72a...1b2

Skrevet

våre barn har heller aldri fått skiferie på hyttetur.

Fretex låner bort skiutstyr!

Anonymous poster hash: d9956...810
Skrevet

Barna hennes er lei seg fordi de "alle andre" har vært på hyttetur. Hun prøver å ordne det sånn at de kommer seg på tur, svelger stoltheten og ber om hjelp. Og det er feil fordi?

Hadde vi hatt hytte, skulle vi gjerne lånt den bort! Håper noen låner bort hytten sin, selv om de bor i Oslo og har hund..

Anonymous poster hash: c9405...7b9
Skrevet

Altså, vi har heller ikke hytte, eller mulighet til å dra på hyttetur, og vi regner oss ikke som fattige eller noe. Ikke har vi vært i syden noen gang heller. Men vi gjør andre ting, til sommeren skal vi f.eks. til Danmark i to uker.

Jeg tipper det er noe med å ALDRI kunne gjøre det samme som "alle andre" som blir sårt etter hvert, ikke det at dette er den eneste tingen de ikke får gjort. Men kanskje det er den ene tingen de har aller mest lyst til av alt det de ikke kan.

Anonymous poster hash: 6f09f...cf4
Skrevet

Altså, vi har heller ikke hytte, eller mulighet til å dra på hyttetur, og vi regner oss ikke som fattige eller noe. Ikke har vi vært i syden noen gang heller. Men vi gjør andre ting, til sommeren skal vi f.eks. til Danmark i to uker.

Jeg tipper det er noe med å ALDRI kunne gjøre det samme som "alle andre" som blir sårt etter hvert, ikke det at dette er den eneste tingen de ikke får gjort. Men kanskje det er den ene tingen de har aller mest lyst til av alt det de ikke kan.

.

Danmarks- ferie kan fort ende med å bli dyrere, enn en sydenferie..

Anonymous poster hash: ad13c...5ec

Skrevet

Er man fattig om man ikke gar tilgang på hytte? Vi er ikke fattige, men har verken hytte eller bil siden det er for dyrt...

Tydelig at den nye greien er å være fattig og få hjelp. Ganske ufint mot de som faktisk trenger hjelp.

Anonymous poster hash: 4cb48...8d3

Skrevet

Barna hennes er lei seg fordi de "alle andre" har vært på hyttetur. Hun prøver å ordne det sånn at de kommer seg på tur, svelger stoltheten og ber om hjelp. Og det er feil fordi?

Hadde vi hatt hytte, skulle vi gjerne lånt den bort! Håper noen låner bort hytten sin, selv om de bor i Oslo og har hund..

Anonymous poster hash: c9405...7b9

Tror du viktkelig at "alle andre" har vært på hyttetur!?

Skrevet

MÅ man virkelig kverulerer på alt??? Kan man ikke bare finne frem godviljen og hjelpe? Selv om det er flere her som ikke har vært på hytte/har hytte, så er det kanskje ikke så viktig for dere og deres barn? Det er viktig for denne familien nå. Hjelp til, del, eller la være å diskutere det!

Anonymous poster hash: fb77f...cf4
Skrevet

"Alle andre" har vært på Sydenferie, untagen mine barn, min mann og jeg. Skulle gjerne hatt billetter til "Syden" til sommeren. Helst fra rygge. Men Gardermoen og Torp går også helt fint, da vi har bil. Hotellet- standarden er helt opp til deg, men helst ikke lengre enn gåavstand til stranden. Må være i fellesferien.

Uff, dette er tungt, å tigge på denne måten her, men hva jeg ikke gjør for barna mine.

Anyone!?

Skrevet

MÅ man virkelig kverulerer på alt??? Kan man ikke bare finne frem godviljen og hjelpe? Selv om det er flere her som ikke har vært på hytte/har hytte, så er det kanskje ikke så viktig for dere og deres barn? Det er viktig for denne familien nå. Hjelp til, del, eller la være å diskutere det!

Viktig for min familie og meg med denne sydenferien. Gidder du å dele? Evt bla opp for den?

Skrevet

MÅ man virkelig kverulerer på alt??? Kan man ikke bare finne frem godviljen og hjelpe? Selv om det er flere her som ikke har vært på hytte/har hytte, så er det kanskje ikke så viktig for dere og deres barn? Det er viktig for denne familien nå. Hjelp til, del, eller la være å diskutere det!

Viktig for min familie og meg med denne sydenferien. Gidder du å dele? Evt bla opp for den?

Det er bare utrolig at du klarer å sammenligne en sydentur mot en hyttetur. De har bil og kan komme seg dit selv. De har sikkert begrensninger på hvor langt de kan kjøre. En hytte som står tom en helg som kan lånes bort er ikke det samme som å be om flere tusen for en tur til syden. Hold deg til tema, og finn frem smilet ditt.

Skrevet

Det er bare utrolig at du klarer å sammenligne en sydentur mot en hyttetur. De har bil og kan komme seg dit selv. De har sikkert begrensninger på hvor langt de kan kjøre. En hytte som står tom en helg som kan lånes bort er ikke det samme som å be om flere tusen for en tur til syden. Hold deg til tema, og finn frem smilet ditt.

Tilbake til tema:

De får reise kollektivt et år, så får de fort råd til denne hytteturen. Og kanskje til og med stå for julen helt selv neste år!

Skrevet

Jeg unner gjerne denne familien en hyttetur. Men, når det er sagt tok jeg meg aldri råd til å ha bil da jeg bodde i oslo, det er altfor dyrt.  At noen som har bil må gå til frelsesarmeen for å feire jul er for meg helt uforståelig 

Anonymous poster hash: 080fa...1ed
Skrevet

.

Danmarks- ferie kan fort ende med å bli dyrere, enn en sydenferie..

Og? Det var ikke poenget her. Danmarks-ferie er det vi har mest lyst til, og selv om ikke vi heller kan gjøre alt, så har vi mulighet til å velge den ene tingen vi har mest lyst til. Det har kanskje ikke denne familien.

Skrevet

Jeg tipper den annonsen er like nye trolling som enkelte innlegg her inne.

En test for å sjekke givergleden til folket.

Kanskje til og med laget av en her inne for å strekke temaet rundt donering av julegaver og matkurver litt lengre.

Ikke uvanlig å ikke reise på hyttetur, så det har jeg vanskelig for å tro at noen seriøst tigger om på finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...