Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 har vært gravid to ganger. begge gangene var veldig like. ømme bryster, orket ikke smaken av kaffe plutselig, trøtt og litt kvalm. nå er det to uker siden jeg skulle hatt mensen. mye vondt i hodet (hver dag), svimmel, begynner plutselig å svette (føles som feber men går fort over, vanvittige humørsvingninger, oppblåst, og littt røtt og kvalm.. syns bare det er veldig rart jeg ikke har ømme bryster.. og st jeg fremdeles liker kaffe. andre som har hatt helt forskjellige symptomer? Anonymous poster hash: be237...2bf
<3 2G <3 Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Fikk ikke ømmer brystet med nr to. Forskjellig kvalme var det og. Gutter begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 hm.. så det er mulig altså? har hele tiden tenkt jeg ikke kan være gravid siden jeg ikke kjenner igjen symptomene. spes sidne jeg ikke har ømme bryster.. men begynner jo å lure når mensen utblir, godt det er mandag i morgen.. får kjøpe en test:) Fikk ikke ømmer brystet med nr to. Forskjellig kvalme var det og. Gutter begge gangene. Anonymous poster hash: be237...2bf
<3 2G <3 Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Så klart det er mulig, eneste sikre er å ta en test. Jeg har fryktelig ujevn syklus, så her måtte det testing til.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Flere erfaringer her? Er sykt spent, men får ikke testet før etter jobb Anonymous poster hash: be237...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå