Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Nå mener jeg ikke babyer men dere med litt større barn. Syns dere ikke det er viktig at barna har flere omsorgspersoner i livet sitt som de er trygge på og som de kan dra til om de trenger det? Anonymous poster hash: 32ff1...e49
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Nå mener jeg ikke babyer men dere med litt større barn. Syns dere ikke det er viktig at barna har flere omsorgspersoner i livet sitt som de er trygge på og som de kan dra til om de trenger det? Anonymous poster hash: 32ff1...e49 men hva er litt større barn? Over 2? over 5? Anonymous poster hash: 3d8e0...42f
Liv & Røre Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Vi tviholder ikke på noen, men interessen for å sitte barnevakt begrenser seg til kun å passe noen timer. Overnatting vil ikke besteforeldrene ha de på. Enda. De må visst bli litt større først. 3 og 5 år. Ellers har de et fantastisk forhold til alle besteforeldrene :-D
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Er ikke tviholding på barn om familien er bitteliten og mulighetene små. Og vi har svært sjelden behov for det. Anonymous poster hash: 2712d...be1
Nullstress;) Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg snakket med en lærer på lokalskolen vår i sommer. Hun fortalte at de skulle på leirskole første uken etter ferien, og det var da noen barn som var så urolige for de hadde ALDRI sover uten mamma og pappa. Dette var barn som skulle opp i 7. Klasse. For meg virker dette litt rart, og synd barna skal grue seg il noe som skal være gøy klart kan det være grunner til at barna ikke har sovet uten foreldrene sine før, men dette dreide sent ikke om en eller to. Var flere...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Det står nå ikke akkurat en kø av barnevakter på trappa her, dessverre. Anonymous poster hash: e22d9...953
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Men HI, mener du virkelig at barn under 3-4 år har et veldig stort utbytte av å sove borte? Nå mener jeg at dersom foreldrene ønsker det, og har behov for fri fra barnet, er det fullstendig greit å be om barnevakt før den alderen altså! Jeg bare tenker at dersom man ikke har behov for barnevakt, så hvorfor styre med det før barnet gir uttrykk for å ville overnatte hos andre selv? Det vil ikke jeg sidestille med å tviholde på barnet.... Anonymous poster hash: 3d8e0...42f
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Det er mange måter å være forelder på. Hver i sær må finne ut hva som passer dem best. Noen samsover til barna er store, noen legger dem på eget rom tidlig. Enkelte synes det er greit å ha (og har f.eks.familie som kan være) barnevakt, andre vil helst ikke. Her var babyen på overnatting hos min mor første gang da han var ca. 3 mnd.gammel. Ikke noe problem for oss eller den lille, men ikke alle ville synes det var OK. Det må være greit. Vi må respektere at vi oppdrar barna våre forskjellig
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Har dessverre ingen barnet kan sove over hos. Alle er ikke så heldige at de har flust med familie som stiller opp. Min familie stiller ALDRI opp. Ikke en eneste gang har de vært barnevakt, ikke engang for noen timer. Barnet er snart 4 år og har ikke sovet borte. Vet ikke hvem hun skulle sovet over hos....... Anonymous poster hash: 8ea4f...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå