Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Han er 10 år og har hatt vondt i ryggen i høst. Er aktiv og frisk.Vi har vert hos fysioterapeut og han mener det skulle gå over av seg selv. Dette har ikke skjedd og han har vondt ennå. Ligger rett over korsryggen og litt ut på hver side. Har mest vondt når han ligger på sovesova/harde senger ol. Men jeg er full av angst for at det kan vere noe alvorlig..... Skal til lege å få sjekke han i morgen. Han er frisk og fin ellers men angsten river meg i stykker her......klarer ikke å tenke på noe annet..... Uff...råd? Anonymous poster hash: 011be...b33
Nullstress;) Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Det går nok bra kanskje det er voksesmerter? De kommer som oftest på natten. Jeg vokste så fort at jeg fikk skeiv rygg. Kan det ha hendt gutten din? Har han "skutt i været" det siste året? Går han på noe idrett? Leker han voldsomt? Kanskje han har strukket noe? Godt dere skal til legen i morgen da, så håper jeg du får noen svar og at du blir litt roligere. Lykke til og god bedring til gutten din
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Det kan ikke ha nå me nyran å gjør da? Anonymous poster hash: 056dc...a84
Snuppa09 Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Uff, ja mitt beste råd er å ta det helt med ro i kveld, slapp av og forsøk å sove. Det er ingen verdens ting du får gjort med dette akkurat nå og det hjelper heller ikke å bekymre seg. Vet det ikke er lett men forsøk, så er du uthvilt og opplagt til å diskutere dette med legen i morgen. Lykke til og god bedring til sønnen din.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Har tenkt litt på nyrene, men det er mer klassisk ryggvondter der han ikke kan krumme ryggen ut så mye og vondt når han skal bøye å ta i bakken med hendene. I natt lå han på hard sovesova og hadde kjempevondt når han våknet og måtte tøye ut ved å tøye setemuskelen på en måte..... Off har så vondt i magen av dette jeg at jeg er helt på gråten....håper jeg overdriver og får de vonde tankene bort... Anonymous poster hash: 011be...b33
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Han har også vokst endel ja...har prøvd å si til meg selv at det kan vere noe sånt... Hi Anonymous poster hash: 011be...b33
det er berre mordi Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 La ein kiropraktor få ta ein titt:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Anbefaler også kiropraktor. Hvis du tilfeldigvis bor i Trondheim så kan jeg anbefale en flink en! :-) Anonymous poster hash: 8be27...dcb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Anbefaler også kiropraktor. Hvis du tilfeldigvis bor i Trondheim så kan jeg anbefale en flink en! :-) Anonymous poster hash: 8be27...dcb Tusen takk for svar, kanskje vi skal prøve kiropraktor. Bor på Vestlandet, men takk likevel Anonymous poster hash: 011be...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå