Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei jenter Håper dere har noen erfaringer å dele med meg... Jeg hadde en MA og utskrapning 17.septemer og mensen kom tilbake i vanlig syklus etter det, og har kommet i normal tid siden.. Men denne måneden er jeg 12 dager over IKM og bare negative tester... Jeg hadde mensmurringer over en uke før IKM og var sikker på at den kom.. På IKMdagen fikk jeg sinnsykt vondt i høyre eggstokk og fikk ikke sove den natten pga smertene.. Dagen etter var alt fint, men mensmurringer kom og gikk.. Nå 12 dager over IKM har jeg ømme pupper om kvelden, humørsyk og mensmurringer. Slik har det vært siden før IKM.. For en uke siden kunne jeg sammenligne ømheten i puppene som melkespreng! Noen som her vært bori lignende? Kan jeg fortsatt være gravid tross negative tester 12 dager etter IKM? Anonymous poster hash: 27f4d...d41 Anonymous poster hash: d86c1...7d3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107646-12-dager-over-ikmmen-negative-tester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå