Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Hvordan er størrelsene? Ser de har xs/s og m, selv er jeg s, hva velger man da? Anonymous poster hash: 1846d...f16
mama_82 Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Vanlig i størrelsen. Har ikke inntrykk av at de er små i alle fall. Jeg bruker str s i vanlige klær og s i kari traa klær
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Vanlig i størrelsen. Har ikke inntrykk av at de er små i alle fall. Jeg bruker str s i vanlige klær og s i kari traa klær Takk for svar, men jeg så at størrelsene var enten xs/s, altså dobbel størrelse, eller m, l osv (enkle størrelser.) Anonymous poster hash: 1846d...f16
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Opp Anonymous poster hash: 1846d...f16
mama_82 Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Vanlig i størrelsen. Har ikke inntrykk av at de er små i alle fall. Jeg bruker str s i vanlige klær og s i kari traa klær Takk for svar, men jeg så at størrelsene var enten xs/s, altså dobbel størrelse, eller m, l osv (enkle størrelser.) Anonymous poster hash: 1846d...f16 Det var rart. I klærne mine er det hel størrelse i small. Fikk akkurat tilsendt nye nå hvilke klær (modeller) har du sett på da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå