Gå til innhold

hunden er borte, lete mer eller legge meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden vår løp avgårde etter å ha blitt skremt av en rakett. Luftet den løs i hagen, har aldri stukket av før. Nå har vi lett i to timer, gått rundt, kjørt rundt. ringt politi, viking og falck. lete rundt hele natten, eller legge oss og håpe at politiet får inn en melding og ringer i løpet av natten?

Anonymous poster hash: 2483e...7c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært min hund, hadde jeg lett. Jeg hadde ikke fått sove uansett.

Hva om den gjemmer seg i en Garage eller under en veranda?

Håper den kommer til rette snart :)

Hvor er dette foresten? Så kan vi jo holde utkikk alle mann! Rase?

Skrevet

Håper hunden snart kommer tilbake i godt behold!

Skrevet

Ligg ute på Facebook om en hund noen hadde funnet, full spurt i østre Aker vei i Oslo? Svart søt sak, vet ikke hvilen rase, en slags terrier kanskje? Var bilde med! Ring Endre 92522991

Anonymous poster hash: 46d68...82c

Skrevet

Gå ut å let? Hva om det var deg selv? Lete, lete, lete... Rope, rope, rope! 

Anonymous poster hash: ce048...bed
Skrevet (endret)

Jeg hadde lett. I tillegg hadde jeg lagt ut en "hund savner" fra stedet dere bor, tidspunkt den ble borte og bilde av hunden på Facebook :-) hadde bedt folk om å dele det på Facebook også. Om det ikke er godt for noe, sprer ting seg lett der slik at det blir lettere å finne eier. I tillegg ville jeg kontaktet veterinærer ol i morgen:-)

Håper dere finner han i igod behold:-)

Endret av FrkKværner
Skrevet

Å, dette har vi opplevd. Vi lette og lette, og til slutt ovetalte mannen meg til å sove noen timer. Neste morgen ringte noen oss. De hadde funnet hunden, og den hadde sovet hos dem hele natten. De hadde ringt politiet dagen før og gitt info, men de hadde ikke notert det! Dermed "fant" vi ikke hverandre før neste dag...

Skrevet

Sov noen timer, sett på vekking f eks kl tre og gå ut og sjekk om hunden er kommet. Er den ikke kommet da setter du på vekking igjen i seks, sju tiden og går ut å leter igjen. Håper du finner den raskt og at alt er gått bra.

Skrevet (endret)

Da vår hund stakk av kjørte vi rundt i timesvis før min far og jeg måtte legge oss (tidlig opp på jobb og skole). Mamma ble sittende oppe helt til han kom hjem i tre-tiden på natta. Hadde det vært nå hadde jeg ikke lagt meg før han var hjemme igjen, og hadde nok vært ute og lett til de sene nattetimer. Signerer forslaget om å legge ut etterlysning på FB. :)

Endret av I scream for icecream!
Skrevet

Uff, tror ikke jeg hadde klart å gå å legge meg. Hunden min ble plutselig borte i sommer, aldri stukket av før.. Lette og lette og ble mer og mer fortvilt, var sikker på at den lå under en bil..både jeg og barna strigråt da vi endelig fant henne. Hun hadde blitt skremt av en elg(vi har en pysehund) og satt på en hytteveranda og torde ikke gå derfra. Satt der å skalv som et aspeløv.

Du kan vel sikkert ut å se etter den om en stund? Dumt å være borte også om den kommer hjem til låst hus

Anonymous poster hash: 0293e...580
Skrevet

Bor du i Namsos? Jeg så på Facebook at det var noen der som hadde funnet et Golden Retriver.

Håper at hunden din kommer hjem fort! :)

Skrevet

En Jack russel er funnet i Sørum. Ville ikke lagt meg før hunden var tilbake.

Skrevet

Hvis en av hundene mine hadde blitt borte, ville jeg vært ute hele natta og lett, ja! Hadde fortsatt i morgen om den ikke var kommet til rette. Har ringt politiet flere ganger jeg har sett rømlinger, men de kan ikke gjøre noe som helst!! De bare noterer seg hvor den er sett... Men hunden kan jo fortsette å løpe og komme seg et stykke unna på kort tid. Håper dere finner hunden! Liker ikke fyrverkeri :(( Synes synd på alle dyrene som er redde. Også rådyr og annet vilt blir skremt.

Skrevet

Hadde definitivt leter videre...

Anonymous poster hash: b0553...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...