Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #26 Skrevet 30. desember 2013 Ideelt å venta til han er tilbake ja. men rekner med at dette er noko som et deg opp, som du tenker på heile tida. er ikkje menneskeleg at du skal holda det inne så lenge. Det er jo ikkje som å gjera det slutt emd nokon per telefon, eller mail dette. Det er å forbereda han på ein prosess. og informera han om situasjonen. eg syns det er er riktig å gjera. lykke til! Ja, du setter ord på det: eter meg opp og tanken på det opptar all ledig stund. Det er ikke om å gjøre det slutt per telefon, mer om å fortelle hvordan jeg har det og hvordan jeg tenker om oss og at jeg er i tvil Anonymous poster hash: 05629...048
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #28 Skrevet 1. januar 2014 korleis går det? Ikke noe nytt her i gården..fikk/sente godt nyttår melding men thats it. Føler ikke for å ta noe sånt opp med han akkurat i julen men får se nå som den er over. Meldinger som blir sendt er ofte flere timer forsinket og pga timeforskjellen er han ofte allerede i seng når det er formiddag her. Går ikke å ringe han nå heller. Anonymous poster hash: 05629...048
Lillababy Skrevet 1. januar 2014 #29 Skrevet 1. januar 2014 Skjønner. håpar du får roen over kva du skal gjera og når. Fint at du lot høgtida passera. Og så må du ikkje ha så dårleg samvittighet. Både du og han fortjener å vera i eit forhold med ein person som er fornøgd med situasjonen og den andre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå