Gå til innhold

Er det noen andre som ikke liker å være lenge i gangen oss foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig snille og hjelpsomme foreldre.

Men deres personlighet gjør meg fort lei.

Moren min klager hele tiden om vasking og rydding,

jeg vasker og hjelper henne men blir aldri fornøyd.

Faren min sier alt er bare tull preik uannsett hva en jeg sier.

Hvis jeg sier at jeg husker ting fra jeg er 3 år så sier han det er kun fantasi uannsett om broren min husker det samme.

Anonymous poster hash: 4833e...eb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å være på besøk hos folk i mer enn to-tre dager... Tror bare jeg blir fort lei av folk...

Skrevet

Om jeg er i hus med min mor i mer enn 3 dager, så er stemningen generelt sett ikke så god :(

Hun går meg virkelig på nervene etter dette! Og jeg er ikke 19, men 33  :blink:

Anonymous poster hash: c2bd3...237
Skrevet

Pleier sjelden å være lenge i gangen! Vi oppholder oss mest i stua :)

(Beklager - kunne ikke la den gå fra meg!)

Skrevet

Kommer an på stemningen. Det er noen ganger hos min far at jeg skulle ønske jeg plutselig måtte være en helt annen plass. Men som regel er det heldigvis veldig koselig å være sammen noen timer :)

Prøvde å bo der en stund som voksen og med barn, bare midlertidig pga noen omstendigheter. Det var grusomt!! Han er vandt med å ha det store huset for seg selv og ikke ta hensyn og har meninger om alt. Hva tenkte jeg på når jeg kom på den ideen?? :o

Skrevet

Ei helg sammen med mamma og pappa er mer en nok. Holder seriøst på å bli gal hvis jeg må være lenger sammen med de. Mamma klager alltid på ett eller annet, har alltid vondt en plass, rygg, mage, nese osv. Stiller diagnose på seg selv, har bihulebetennelse bare hun har antydning til snue. Kjefter på ungene hele tiden og det lyser gjennom at hun helst ikke vil ha oss der så veldig lenge!! Jeg har blitt kronisk syk, hver gang jeg prøver å si noe om det så blir jeg avfeid med at hun har det mye verre! Sjelden vi orker å reise til de!! Pappa sier ikke så mye, men er små sur for at han må ut å røyke!

Skrevet

Hos pappa kan jeg godt bli en uke eller to. Hos mamma er det maks noen timer.

Anonymous poster hash: 2cf9a...072
Skrevet

Pleier sjelden å være lenge i gangen! Vi oppholder oss mest i stua :)

(Beklager - kunne ikke la den gå fra meg!)

Flisespikking er en fin hobby :)

Anonymous poster hash: f127d...fc7

Skrevet

Jeg er svært sjeldent på besøk hos min mor. Jeg orker bare ikke all klagingen og sutringen hennes. Når vi først er der , så er vi der Max 2-3 timer. Hun bor ca 45 min unna oss. Hos pappa er vi oftere , han bor ca 10 min unna mor.

Anonymous poster hash: 30a59...422

Skrevet

Pleier sjelden å være lenge i gangen! Vi oppholder oss mest i stua :)(Beklager - kunne ikke la den gå fra meg!)

Flisespikking er en fin hobby :)Anonymous poster hash: f127d...fc7

Å skrive slik at man blir forstått er også bra. Det er ikke greit med forsøpling av språket vårt. "Lenge i gangen oss foreldre"? Heter det ikke "lenge av gangen hos foreldre"?

Anonymous poster hash: 88c32...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...