Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Altså, minste på 19 med kan Være våken i timevis på natta. Han har dillet med dette siden spedbarnsalder. Men han er i godt humør, synger, babler og makker og ja, aktiv. Jeg har ikke babycall, så hører han ikke med mindre han skriker. Når moren min har passet han har hun ligget på samme rom og kunne fortelle at dette var helt vanlig. Han lå inne hos meg i natt, og da styra han fra kl 03- 0530. Var helt utslitt jeg. Han var som vanlig. Hvor normalt er dette da? Anonymous poster hash: 05b96...525
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Har ei på 20mns og ho herjer på natta, men her går det i; Mammmaaaa, Mammaaaa... og så over i hyling. Og det kan gå flere timer før jeg får roet henne ned til å sove. Ho står i senga å hopper og vil bare opp å sove på armen. I en overgang ved ca 11mnd satt jeg bare ved siden av sengen hennes for å vise at jeg var der og ho hylte seg sliten og sovnet, etter det gikk det veldig bra og ho sov rundt, men bare i noen mnder så var det på an igjen. Nå bare går jeg inn, gir henne en kos over kanten, sier at nå er det natta, jeg elsker deg og legger henne ned. Virker ikke det, så sier jeg at om du ikke ligger i segna så går mamma ut igjen, og jeg går ut om ho ikke legger seg ned. og kommer inn igjen ca hvert 5 minutt. Andre ganger svarer jeg henne bare fra senga mi (vi ligger vegg i vegg med dørene åpene), det er om jeg hører ho bare sier mamma?, for å høre om jeg er der, for så å ligge å bable til ho sovner selv. Men er nå evig lei av å måtte stå opp uendelig mange ganger om natta. I tillegg er jeg gravid på ny og sliter med bekkenløsning og total utmattelse, så her er det kjekt i gården. Mannen tar det meste nå, men jeg pleier å ta min del på natta uansett, selv om jeg får svi når dagen kommer. Du har det luksus siden han ikke står å hyler men ligger å babler. Tror det er veldig vanlig, i hvertfall det jeg får høre av familie og venner, men det er jo forskjell fra barn til barn og det kan godt komme i perioder. Her håper jeg bare det har roet seg innen nestemann kommer.. Anonymous poster hash: 3ed84...c88
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Har en som har vært slik siden han var 6mnd, er 4 år nå... Hylte de timene frem han var 1 år, og etter dette ha r han bare snakket. Skriker aldri. Anonymous poster hash: 21c77...225
★julestjerne★ Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Vår på 21 mnd ligg gjerne i ein time og pratar med bamsane sine før ho sovnar. Høyrer ho av og til på natta også, men då i nokre minutt. I feriar høyrer vi gjerne prat nokre minutt rundt dei tider ho vanligvis står opp før ho sovnar til att. Eg ser ikkje vekk frå at ho av og til kan ligge lenge våken på natta innimellom utan å vekke oss, vi har begge lært oss å filtrere bort lydane når ho pratar lavmelt til seg sjølv og bamsane. Henvender ho seg til oss våknar vi utan problem. Gledar meg til eg også lærer å sove gjennom lydane til babyen som ikkje angår meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå