Gå til innhold

totalt forvirret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byen i går. Traff en jeg holdt på med før jeg ble sammen med han jeg bor med.

Ble aldri noe mellom oss. ..

Snakket lenge sammen og ble med han hjem. Bor 10 min unna hverandre.

Ingenting skjedde.

Fortalte min samboer at jeg ble med han hjem. Han reagerte ikke siden de 2 er venner :-(

Han fortalte at han fremdeles har følelser for meg. Ville gjerne at vi skulle prøve.

Her sitter jeg og er totalt forvirret over hva jeg vil.

Elsker han jeg er sammen med nå. Men kjenner på fortvilelsen å ikke kunne få han.

Passer kanskje bedre vi 2. Bedre kjemi med min familie enn samboer har

Tårene kommer bare jeg tenker på å forlate samboer..

Har ei datter på 2 år og eier hus sammen.

Har for liten inntekt til å klare meg selv ved brudd. Tanken på å se datteren vår annen hver uke skjærer i hjertet.

Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Må bare få det it da jeg ikke tør å snakke med noen om det..

Trodde aldri jeg kom til å komme opp i dennes situasjonen.

Anonymous poster hash: 39a90...cb8

Skrevet

Gjør noe du ikke kommer til å angre på. 

Anonymous poster hash: 9ca30...993
Skrevet

Skjerp deg! Glem han! Selvfølgelig skal du ikke forlate samboeren din! Dere er en familie, man ødelegger ikke en familie sånn helt uten videre!

Skrevet

Ja hadde bare visst å hva :-)

Skrevet

Ehh, hva er problemet? 

Du vurderer vel ikke seriøst å flytte fra mann og barn til fordel for en random fyr? Galskap..

Anonymous poster hash: bb198...364
Skrevet

Den som vil ha i både pose og sekk

kan risikere å få seg en smekk.

Gresset på den andre siden

er ikke like grønt hele tiden.

Anonymous poster hash: 25414...b57

Skrevet

Velg familien din! Ikke en fyr du har lyst på fordi du en gang i tiden ikke fikk ham. Du sier du elsker samboer? Da er valget enkelt, det er et helvete for både unger og voksne å gå gjennom et brudd. De som snakker om lykkelige skilsmisser er enten løgnere eller så har de aldri opplevd det. Gresset er ikke grønnere på andre siden. Kutt kontakt og fokuser på familien din.

Skrevet

Du må være ganske naiv ta deg sammen er du 20 eller?

Anonymous poster hash: 9d3d7...609
Skrevet

Du holder deg til samboeren din, men aksepterer følelsene du har for han du "aldri fikk"....

Prøv å glem han, og fokuser på samboeren din og livet deres. Du kommer over det. Tro meg.

Man vil alltid ha det man ikke kan få.  Og man tilater seg å tro at "hva om"..

Men nei, gresset ER ikke grønnere på den andre siden. 

Anonymous poster hash: 27cf6...ce1
Skrevet

Gresset er grønnest der man vanner det. Hvor er det best at noe gror?

Skrevet

Har du da tatt "det nest beste" nå? Eller elsker du virkelig samboeren din? Tror du kommer til å angre, spesielt når det er barn i bildet. Og de er tillegg kamerater, det lukter drama lang vei. Du elsker samboeren din, det var en grunn til at det ikke ble noe mer med han andre. Hadde ikke tenkt så mye på hva som hadde skjedd en fuktig kveld på byen jeg. Kos deg med familien din, glem han andre.

Anonymous poster hash: d428e...e32
Skrevet

Nei er ikke 20 men 40. Ikke at det har noe å si.

Skrevet melding med han i dag at det ble mellom oss. Fikk tilbake at hab ikke skulle si noe. Sa dessverre at jeg tvilte på forholdet :-( skrev at jeg ikke ville gi han noen forhåpninger. Han svarte at det sto på meg. Ville ikke ødelegge noe. Svarte at jeg ikke bare har meg selv å tenke på å ønsket han en god kveld videre

Gud fader . Hva har jeg gjort !!!

Skrevet

Du har gjort noe dumt, men nå glemmer du det og går videre med samboeren din. Hva slags mor er du som vurderer å splitte opp familien din og "ofre" datteren din for noe sånt! Ta deg sammen og tenk klart! Du har barn og deres ve og vel betyr mye mer enn ditt.

Skrevet

Nei er ikke 20 men 40. Ikke at det har noe å si.

Skrevet melding med han i dag at det ble mellom oss. Fikk tilbake at hab ikke skulle si noe. Sa dessverre at jeg tvilte på forholdet :-( skrev at jeg ikke ville gi han noen forhåpninger. Han svarte at det sto på meg. Ville ikke ødelegge noe. Svarte at jeg ikke bare har meg selv å tenke på å ønsket han en god kveld videre

Gud fader . Hva har jeg gjort !!!

Vanskelig situasjon HI...

Men synes du får ufortjent mye moralsk pepper her.

Det som gjør meg mest skeptisk til om det du føler er av betydning er det faktum at dere har et barn på 2 år. Tiden frem til barna er ca. 3 år er en prøvelse i nesten alle parforhold, og noe man gjerne bare må bestemme seg for å holde ut før man med vettet i behold senere kan gjøre opp status over forholdet.

I en slik småbarnsfase dere er i nå, så er det naturlig å kunne falle raskt for andre og lengte etter noe mer, uten at det nødvendigvis sier noe om kvaliteten på parforholdet.

Dessuten; hvis dere tidligere har hatt noe på gang så er det da garantert en grunn til at det ikke ble noe mer den gang... Tenk etter, hva var den grunnen?

Skrevet

"Passer kanskje bedre vi 2. Bedre kjemi med min familie enn samboer har"

Din familie er din datter og hennes pappa. Nekter å tro at han andre fyren har bedre kjemi med datteren din enn hennes egen pappa.

Tenk nøye over hva du har og hva du kan miste.

Skrevet

Han "vil ikke ødelegge noe," men distraherer en etablert kvinne med å si at han har følelser for henne. Hvor egoistisk er ikke det? Da lar han det bli opp til deg. For en dust.

Syns du sier det bra selv; du elsker din samboer, men føler fortvilelse over Don Juan. Hva som ville blitt, vet man ikke. Ingen vits i å dvele ved det. Om denne andre hadde hatt de rettd følelsene og hadde respekt for deg, så hadde han ikke latt deg sitte igjen med tvilen. :)

Skrevet

Var på byen i går. Traff en jeg holdt på med før jeg ble sammen med han jeg bor med.

Ble aldri noe mellom oss. ..

Snakket lenge sammen og ble med han hjem. Bor 10 min unna hverandre.

Ingenting skjedde.

Fortalte min samboer at jeg ble med han hjem. Han reagerte ikke siden de 2 er venner :-(

Han fortalte at han fremdeles har følelser for meg. Ville gjerne at vi skulle prøve.

Her sitter jeg og er totalt forvirret over hva jeg vil.

Elsker han jeg er sammen med nå. Men kjenner på fortvilelsen å ikke kunne få han.

Passer kanskje bedre vi 2. Bedre kjemi med min familie enn samboer har

Tårene kommer bare jeg tenker på å forlate samboer..

Har ei datter på 2 år og eier hus sammen.

Har for liten inntekt til å klare meg selv ved brudd. Tanken på å se datteren vår annen hver uke skjærer i hjertet.

Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Må bare få det it da jeg ikke tør å snakke med noen om det..

Trodde aldri jeg kom til å komme opp i dennes situasjonen. Anonymous poster hash: 39a90...cb8

Hvilken dust prøver å få en opptatt kvinne til å bli sammen med seg? En holder seg unna de som er i et forhold til de evt er single (samme gjelder kvinner og menn).

Skrevet

Skjønner ikke at du vurderer en kompis av mannen din engang. Herregud, skjerp deg. Kan godt forstå det kan virke fristende med noe nytt når hverdagen er grå, men trust me, livet som aleneforelder er IKKE å trakte etter. Og hvilke sosiale antenner mangler den fyren når han prøver seg på dama til kameraten sin?

Fikk meg samboer etter 3 år som alenemor, aldri vært mer lykkelig! Bli hvor du er, mitt råd. 

Anonymous poster hash: e627d...813
Skrevet

Du har tatt ditt valg, nå må du stå ved det valget!

Hold deg unna mannen fra fortiden, kutt all kontakt.

Anonymous poster hash: 8f7cf...f3d
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta deg helt seriøs jeg trådstarter!

Skal du bryte ut av ditt nåværende forhold og ødelegge familien du har nå med samboer og barn fordi du traff en du holdt på med på byen og som du ikke fikk dengang? For real?

Jeg foreslår at du leser hovedinnlegget ditt en gang til og tenk på hva DU ville svart vedkommende som vurderer å bryte familien for en flamme du holdt på med engang i tiden? Forøvrig får du ha lykke til, håper du tar et valg du kan leve med!

Skrevet

Vær klar over st enkelte men elsker jakten, jo vanskeligere, des bedre. For visse menn er etablerte kvinner ekstra spennende. De kan si det mest utrolige, lokke og lure, går man på kan man risikere å sitte der uten noe til slutt. Hold deg unna og kutt ut kontakten.

Har selv vært utsatt for en tidligere flamme som prøvde seg, jeg lot meg ikke lure, boen måneder senere lurte han ei anna jente i den gamle bekjentskapskretsen vår, hun satt uten samboer og alene, heldigvis var det ingen barn inn i bildet der, men de hadde planlagt å gifte seg og alt. Nå er hun fortsatt enslig 5 år senere, hadde det kke vært for dumskapen tror jeg hun hadde vært gift og had barn i dag.

Anonymous poster hash: 790d5...62d

Skrevet

Dere har nok rett.

Grunnen til at jeg tviler er at i det siste har jeg lurt på om følelsene til samboer bare er som en venn. Nesten ikke sex lengre ingen sex lyst på meg.

Nei må nok glemme hele mannen å fokusere på forholdet til samboer. .

Tusen takk for all svar. .

Gresset er nok ikke grønnere på den andre siden

Skrevet

Dere har nok rett.

Grunnen til at jeg tviler er at i det siste har jeg lurt på om følelsene til samboer bare er som en venn. Nesten ikke sex lengre ingen sex lyst på meg.

Nei må nok glemme hele mannen å fokusere på forholdet til samboer. .

Tusen takk for all svar. .

Gresset er nok ikke grønnere på den andre sidenAnonymous poster hash: 39a90...cb8

Det er sånn det kan være i perioder. Kjærlighet og sex er ikke nødvendigvis to ting som forutsetter eller ekskluderer hverandre. Noen ganger kjenner jeg meg litt lei av mannen, men da er det som regel noe annet jeg er lei, og så er han den det går ut over. Slik er det for meg.

Du må i alle fall ta tiden til hjelp og undersøke om du prøver å distrahere deg selv på grunn av noe annet eller om det er noe i det du selv tror. Da er det viktig ikke å lage seg unnskyldninger for å rettferdiggjøre følelsene. La det i alle fall ikke bli et brudd på grunn av et sidesprang med en annen mann. Da vet du i alle fall at det var du som tok et selvstendig valg, ikke at det ble presset frem av situasjonen. Han kan faktisk bare ha følelser for selve jakten. Noen ganger tror jeg man må forelske seg på nytt, og det tror jeg gjelder både kvinner og menn, det er ikke bare kvinner som må "vinnes" igjen. Lykke til. :)

Skrevet

Tusen Takk alle som har svart. .vært i tenkeboksen å virkelig innsett at jeg ikke kan risikere familien for en som aldri ble noe! !

Var nok heller betatt

Skal ta meg en prat med min samboer om hvordan jeg har det. Regner med alt blir bra igjen

.

Tusen takk til alle dere som tok dere tid til å svare. .. hjalp å sette ting i perspektiv da jeg ikke har turt å snakke med noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...