Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har gått med armbåndet i en dag, og lurer på hva erfarne "fitbittere" mener om dette treningsarmbåndet Anonymous poster hash: 335c7...2e7
Mammatil1prins Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Armbåndet kommer i posten hos meg forhåpentligvis i morgen, så slenger meg på her og lurer på det samme:)
Serepta Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Bestilte også før jul - venter spent. Hvor kjøpte dere fra ? Alphageek her.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jeg kjøpte det i butikk på Lefdal HI Anonymous poster hash: 335c7...2e7
NormaJean Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Har brukt fitbit one hver dag i ca 8-9 mnd Syns det er veldig hjelpsomt og har fått bra resultater. Armbåndet har jeg ikke, men det er mest fordi jeg ikke orker å ha noe rundt håndleddet hele tiden. Men gjør vel samme nytten.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg og mannen kjøpte Fitibit One til hverandre i julegave, og har hatt mye moro med dette i jula. Ville helst ha One pga at det ikke er et armbånd, men en klips som mannen kan feste i arbeidstøyet. Så i ettertid at det visstnok følger med klips til Flex-en også, så der bommet vi nok litt. Erfaringer? Den synker fint mot mannens nettbrett, men dessverre ikke fullt ut mot mobiltelefonene våre. Min synkes mot PC en min. Men vi får siste oppdatering via appen vi begge har lastet ned på mobilene, og det er egentlig bra nok. Flex er nyere og synker visst mot mange flere mobil-typer. Ellers har vi oppdaget at mannen pga fysisk aktiv jobb er mye mer i aktivitet enn meg, og slår meg ned i støvlene når det gjelder arbeidstid. Mens jeg er mye mer aktiv enn han når vi begge har fri. Morsomt å konkurrere mot hverandre. Og jeg har også tall på at barna påvirker nattesøvnen min mye mer enn hans! Anonymous poster hash: 5c2d5...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå