Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #1 Skrevet 29. desember 2013 Har en gutt på 2 år.. han har aldri sovet en hel natt hjemme.. våkner flere ganger om natten og jeg kjenner jeg er temmelig utslitt i perioder.. jobber fullt så hvis han våkner mye sier det seg selv at jeg får for lite søvn.. Det rare er at hvis vi overnatter hos andre sover han hele natten.. Det har ikke noe med at jeg er der eller ikke, for det er jeg.. det er bare et annet hus.. synes det er merkelig.. og jeg skulle ønske han kunne sovet hjemme også... :/ Anonymous poster hash: 3756f...089
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 101 som har lest og ikke ene eneste kommentar Ingen som har opplevd lignende eller har noen formening om hvorfor det er slik ? Anonymous poster hash: 3756f...089
nasse nøffen Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 dette er nok ganske vanlig. Mine barn har alltid sovet hele natten da, så vært heldig. Men feks tantebarnet mitt. Han sover hele natten her hos oss, men ikke hjemme,,,, hvorfor??? hm, aner ikke... =)
Odine! Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Så rart! Men bra på den måten at folk er nok oftere klare for å avlaste når han er så lettvint på overnatting.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Kanskje det spøker hjemme hos dere? Barn er vare på sånt. Anonymous poster hash: 79e11...5fb
NormaJean Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Deler dere rom når dere er borte? I såfall, kanskje det er derfor. Våre har alltid sovet bedre når vi er på besøk hos feks svigerfar. Der har vi dobbelseng og 2 barnesanger inne på ett rom. Barna sover mye roligere og lengre da.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Samme her, hos mine foreldre. Tror det er fordi barna må sove i samme seng som oss i tillegg til at de er mer slitne siden de må "jobbe" ute store deler av dagen ( hjelper til med gårdsarbeid og har andre lekemuligheter enn her. Jeg og mannen sover elendig med ungene i sengen... Anonymous poster hash: d0328...4bc
me_87 Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Jeg opplever det samme her i perioder hvertfall. Da skriker han mye om natten hjemme,men når vi har overnattet hos mamma så har han sovet hele natten OG stått opp sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå